Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Goedkoop bellen naar USA

Discussie gestart

Mickey

Ok, ik denk dat ik het snap, maar ik heb toch nog een vraagje en hoop dat iemand mij daar een beetje mee kan helpen. Mijn vrouw gaat binnenkort voor 1,5 jaar naar de vs. Nu had ik het idee om een beetje goed contact te houden via de mobiele telefoon met camera en video of zo. Maar dat zou wel eens een hele dure kwestie kunnen worden. Ik heb namelijk ook iets gelezen van bellen in de us met een nederlandse sim. dat kost al geld en dan heb je nog niks gezegd. Hoe zou ik nou het beste en goedkoopste kunnen bellen met haar daar. En is het wel handig om hier in nederland twee nieuwe abonnementen af te sluiten? ::) ???
#16 - 24-06-2005, 09:35 uur

visuar

Het allergoedkoopst is via internet. Als je aan beide uiteinden een vaste internetverbinding kunt regelen (ADSL / kabel) kun je gratis chatten (met beeld => webcam) en bellen (alleen vaste abonnements kosten in de maand voor de internet lijn).

Dat lijkt mij persoonlijk de allergoedkoopste methode als iemand daar een tijd blijft.

Zie ook dit onderwerp ergens anders op het forum voor bellen vanuit de states naar Nederland:

http://amerika.nedforum.nl/index.php?board=8;action=display;threadid=1611;start=msg14864#msg14864

Ik denk dat je video over telefoon wel kunt vergeten. De kans is zeer groot dat het niet werkt (meestal gaan dat soort verbindingen niet buiten het land!) en als het al werkt zal dat erg duur zijn. Daarnaast zit je naar een postzegel filmpje te kijken.

Op je computer zie je het veel groter!
#17 - 24-06-2005, 18:15 uur
« Laatst bewerkt op: 24-06-2005, 18:17 uur door visuar »
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Mickey

Oh oke..... Ik denk dus dat idd internet en een internationale telefoonkaart voor haar daar het goedkoopste is. Maar voor de iets duurdere variant van een mobiele telefoon voor haar daar, kan ze dus beter daar regelen...

In ieder geval bedankt voor de moeite ...
Grtz
Archy ;)
#18 - 24-06-2005, 20:37 uur

Jez

Okee, ik ga nu reageren maar zeg er meteen bij dat ik er niet het precieze vanaf weet  :-[ :
Mijn man belt weleens via msn met een nichtje in de States.
Als beide kanten het volgende hebben:
- msn  ;)
- webcam
- microfoon
dan werkt dat best goed! Je hoort elkaar, ziet elkaar en omdat het via internet gaat, kost het niets extra!
#19 - 24-06-2005, 21:46 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mississippi

Okee, ik ga nu reageren maar zeg er meteen bij dat ik er niet het precieze vanaf weet  :-[ :
Mijn man belt weleens via msn met een nichtje in de States.
Als beide kanten het volgende hebben:
- msn  ;)
- webcam
- microfoon
dan werkt dat best goed! Je hoort elkaar, ziet elkaar en omdat het via internet gaat, kost het niets extra!

Inderdaad, dat gaat heel goed. Veel webcams hebben al een ingebouwde microfoon. Het enige punt is het tijdverschil. Meestal lukt het bij ons alleen in het weekend om tegelijk (thuis) online te zijn.
#20 - 24-06-2005, 22:41 uur

Jez

Weet je wat ik me alleen af vraag? Mickey, waarom ga je niet mee met je vrouw? Velen hier zouden een moord doen voor zo'n kans, om in de VS te kunnen wonen!
Okee, als het maar voor 1,5 jaar is, zou je misschien veel op moeten geven...... Maar toch, dan wist ik het wel!
#21 - 24-06-2005, 22:50 uur
« Laatst bewerkt op: 24-06-2005, 22:50 uur door Jez »

Mickey

Nou Jez,

Omdat ze in de VS voor training on the Job zit en bovendien de eerste periode flink de boeken in moet voor certificering heeft het niet zoveel zin voor mij om mee te gaan. Van de 1,5 jaar is ze 4 maanden bezig met certificering en de rest reist ze door de vs.
Ik ga uiteraard wel ( een paar keer ) heen.
#22 - 25-06-2005, 01:48 uur

Jez

Ik had al zo'n vermoeden dat je er een goede reden voor hebt.....  ;D
Duurt het nog lang voor ze gaat? Lijkt me best moeilijk   :(
#23 - 26-06-2005, 09:15 uur

Mickey

Sja, ebn wel alleen dan natuurlijk, maar ja. Zulke kansen liggen niet voor het oprapen toch. En ik ga er gewoon vanuit dat die anderhalf jaar omvliegen. :-[ Ze gaat begin september
#24 - 26-06-2005, 09:27 uur

Jez

Wel ja, die vliegen zó voorbij! Hopelijk kun je haar regelmatig bezoeken? Waar gaat ze eigenlijk naartoe in de States?
#25 - 26-06-2005, 09:40 uur

Mickey

Ze gaat naar Maddison Wisconsin. Dat blijft haar thuisbasis ook dan. Gelukkig vindt ze heel koud minder erg dan heel warm, hahaha.
#26 - 26-06-2005, 09:43 uur

Jez

Hee, dan zit ze in de buurt van Cheif! Nou, die heeft vast wel goede tips voor jullie, mocht je niet weten wat je er moet doen!
#27 - 26-06-2005, 09:50 uur

Mickey

Kijk eens aan, dat is leuk. Nou, ik ga er pas volgend jaar zomer heen hoor. Ik kan me dan wel een beetje orienteren op wat daar allemaal is. Er zijn wel een paar grote parken en zo. Maar daar heb ik straks alle tijd voor om naar op zoek te gaan. Tot die tijd moet ik mezelf toch echt vermaken met internet. Maar dat gaat wel lukken, en bovendien heb ik nu een leuk forum gevonden.....
#28 - 26-06-2005, 09:54 uur

schorpioenvrouw

Mickey,

Als je vrouw persé een mobiel wil hebben in de VS, dan is het inderdaad handiger omdat daar te regelen. Verder moet ze goed onthouden dat niet alleen de minuten die ze zelf belt, maar ook de minuten dat iemand haar belt in rekening worden gebracht. Dus ze moet vantevoren goed bedenken wat voor abonnement ze afsluit.
#29 - 27-06-2005, 10:42 uur
« Laatst bewerkt op: 27-06-2005, 10:42 uur door schorpioenvrouw »

Mickey

Oh, das ook wat. Nou dat wordt maar even goed afvragen hoe en wat. Dan werkt dat neem ik aan hetzelfde als bij ons met bellen in het buitenland. Zij betaald dan inkomende gesprekken tot aan de grens of betaalt ze tot aan nederland?
Anyway, ik had eigenlijk verwacht dat ze in de US een beetje de europese of japanse zaken ook wel via mobiel zouden hebben. Gelukkig hebben we allebei nu een tripleband, ze zal daar alleen op zoek moeten naar een voordelig abonnement voor haar situatie. ::)
#30 - 27-06-2005, 11:08 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15