Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gras

Discussie gestart

Chiefram

Je bedoelt dat jullie kunstgras het gesprek van de avond was bij de buren? LOL!
Op wat voor manier hebben de andere buren nog een beetje olie op het vuur gegooid dan?

Ben wel benieuwd, hahahaha...
#31 - 21-08-2006, 22:32 uur

jaborg

De manier waarop die vriend van ons over ons gras kan praten heeft kwam op een een hoop afkeurende antwoorden van de buurt.
(hij heeft ons vaak genoeg de stuipen op het lijf gejaagd)
Je moet weten dat hier bijna allemaal kwekers zitten en een paar veeboeren.
Zij wonen hier al van generatie op generatie. Voor hun idee komen wij uit de stad en geen bal verstand van tuinen.
Dat geeft niet want waar we vandaan komen vinden ze het hier allemaal boeren die geen verstand hebben van stadse dingen.
Eigenlijk zijn wij een soort allochtonen.    2006-10 We horen nergens bij (dat willen we ook niet)

Het klopt wel dat ik geen verstand van vee heb. Vandaag waren er 3 varkens ontsnapt bij de buren en ik had geen idee wat ik zou moeten doen om ze terug te brengen. (ze waren behoorlijk groot) Gelukkig kwam net 1 van de dochters thuis.

De geiten van de andere buren konden mijn vriend en ik nog wel aan toen ze ontsnapt waren.
Ze zullen wel beter opletten met dat gras van ons, want die beesten eten alles kaal.
Ik geloof dat ik maar een spoedcursus bij het LOI ga volgen. "Hoe breng ik vee weer terug op het land" 

Trouwens vandaag kwam er echt onkruid uit ons gras. Mijn vriend moet maar met gif aan de slag  2006-10




 

#32 - 21-08-2006, 23:01 uur

pzuidema

Na het hele HOA gebeuren, en alles, zal ik toch ook weer even wat van me laten horen. Foto's zijn er niet, helaas, maar ik kan vertellen, met een gerust hart, dat onze tuin nu gras heeft met de gemiddelde hoogte van iets van 2". Ik moet toegeven dat ik letterlijk zo'n 25-30kg alleen al aan gras uit de tuin heb kunne krijgen, en zowaar, niemand zal dus meer klagen over de lengte van ons gras. Hehe... zucht... nu achterover hangen, witbiertje en lekker op het deck zitten :)
#33 - 22-08-2006, 01:26 uur
Ik quote graag mezelf als ik zeg; ik quote graag mezelf.

Chiefram

Nu mag je toch zeker wel een vriendelijke bedanktbriefje van de HOA verwachten! LOL!
Of een zelfgebakken taart die ze aan de deur komen brengen, haha
#34 - 22-08-2006, 07:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15