Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

GSM kopen

Discussie gestart

Satin13

Heeft iemand ervaring met een GSM kopen op vakantie?
We hebben al overwogen om ginder, alleen op vakantie te gebruiken, een GSM te kopen.
Is dit de moeite of een overbodige kost?
We hebben een TRI band GSM, maar het blijft met een Belgische provider. We weten dat we ginder afhankelijk van het abonnement
een toestel erbij krijgen (dat had ik toch zo begrepen). Dat wil dan zeggen dat we een abonnement hebben van één maand. Of is het misschien handiger voor een maand een andere SIM-kart te kopen?

Kan iemand mij daar iets meer over zeggen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Sarah
#1 - 25-03-2008, 21:29 uur
USA rocks!




MiamiHeat

Ik heb me er ook eens in verdiept maar nadat ik zeker wist dat mijn provider ook voor een enorme dekking in de states zorgde heb ik gewoon mijn toestel meegenomen en gebruik gemaakt van het zogenaamde roaming principe. Zorg dat je altijd in de States de Provider kiest die je ook in NL/BE hebt en als dat niet kan kies je diegene waarmee jou provider een roaming contract heeft. Das altijd goedkoper dan een andere provider. Check op de site van je provider.......daar moet alle info te vinden zijn.

Daarnaast zijn de kosten niet hoog te noemen als je alleen in de US gaat bellen naar vaste nummers aldaar. Hotels, enz. bel ik altijd met een telefoon vanuit hotels/restaurants/gasstations en bel dan altijd hun gratis nummers. Dan heb je ook geen kosten voor mobiel gebruik. Verders ben ik altijd bereikbaar voor familie omdat ik gebruik maak van mijn eigen nummer en dat is wel zo handig in geval van nood. anders moet ik iedereen eerst voorzien van mijn tijdelijke USA nummer.

#2 - 26-03-2008, 16:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15