Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

het forum

Discussie gestart

visuar

Eerder stond op dit forum de vraag waar heivalido & sbull etc. gebleven zijn, waarop wij van sbull een keurig antwoord terug kregen. Dit is nu echter allemaal verdwenen. Is dit niet een beetje "censuur"? In de posts stond niks verkeerds en meerdere mensen zullen afvragen waar deze personen gebleven zijn.....

Niet?
#1 - 12-04-2005, 15:31 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Ik wil niemand bang maken hoor, maar is het niet zo dat op toevallig deze week in Florida een aantal stranden waren afgesloten in verband met het groot aantal haaien dat daar rond zwemt?

Dit schijnt in Nederland zelfs op TV geweest te zijn...

 ???
#2 - 12-04-2005, 15:33 uur

visuar

In de originele post van sbull stond iets over een probleem tussen hun en de beheerders en dat ze zich terug hadden getrokken van het forum, als ik me het goed herinner
#3 - 12-04-2005, 15:34 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Wop

Het topic is inderdaad verwijderd. Sbull en consorten zijn gelokaliseerd en alles gaat goed met ze. Het misverstand is volgens de berichten de wereld uit, dus kunnen we ons in dit forum bezig gaan houden met de dingen waarvoor deze bedoelt is. Namelijk ons favortie (vakantie) land ; Amerika!!  :)
#4 - 12-04-2005, 16:11 uur

visuar

Okay, dat is dan mooi. Hopelijk horen we weer snel van ze ;) ;D

Bedankt!
#5 - 12-04-2005, 17:28 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Icecold699

Citaat
waarom heeft Heivaldo zich dan nooit meer gemeld op dit forum?

Er hebben zich meer dingen voorgedaan dan wij zullen weten en zolang dit niet naar buiten wordt gebracht zullen mensen zich blijven afvragen wat er daadwerkelijk is gebeurd.

#6 - 14-04-2005, 11:20 uur

Wop

Citaat
waarom heeft Heivaldo zich dan nooit meer gemeld op dit forum?

Er hebben zich meer dingen voorgedaan dan wij zullen weten en zolang dit niet naar buiten wordt gebracht zullen mensen zich blijven afvragen wat er daadwerkelijk is gebeurd.



Heivaldo stond /staat hier helemaal buiten en is zeer waarschijnlijk afgegaan van meningen /conclusies van anderen.  Zoveel is er niet gebeurt. Het ging over het sluiten van Topics en daar waren sommige blijkelijk niet mee eens. Die reageerde op niet relavante postings en de originele poster dacht dat het bericht voor hun bedoeld was. ( wat dus niet zo was ) en dachten dat ze bepaalde berichten niet mochten posten, wat dus niet klopte. Hierop is die reactie verwijderd en daar is het "tumult" onstaan. Direct daarop hebben 3 mensen zich uitgeschreven zonder enige reactie te geven.

Als je je het ergens niet mee eens bent, wat overigens moet kunnen, kan daar over gediscussieerd worden. Maar het betreurd mij dat er dan direct conclusies getrokken zijn. En voordat er meer conclusies getrokken worden door actieve forum gebruikers, deze uitleg.

Ik hoop dat het eea verduidelijkt is, zo niet schroom je niet om mij even prive te vragen om meer uitleg.

Hier wil ik het in het forum graag bij laten, want het niet de bedoeling dat dit een langslepend onderwerp wordt, terwijl het in principe onderling al uitgesproken is.

Met vriendelijke groet,
Wop
#7 - 14-04-2005, 11:35 uur
« Laatst bewerkt op: 14-04-2005, 11:36 uur door Wop »

visuar

Bedankt voor de uitleg Wop!
#8 - 14-04-2005, 11:39 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Icecold699

Moge het duidelijk zijn! ;)

nu weet iedereen wat er gebeurd is, dus zijn er geen vragen meer lijkt me!

bedankt voor je uitleg!
#9 - 14-04-2005, 21:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15