Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ontvangst amerikaanse televisiezenders

Discussie gestart

Dennis WWSAT

Ja, dit is op zich wel mogelijk!
Kijk eens op www.orbit.net.
Dit is een Arabische satelliet-provider die uitzendingen verzorgt van Amerikaanse programmering. Denk aan ESPN, The Hollywood Channel, Orbit News etc etc.  Je kunt dan een hoop leuke dingen zien... Goodmorning America, The Today Show en series. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!
#31 - 12-12-2004, 13:20 uur
WORLDWIDE SATELLITE
http://HTTP://WWW.WWSAT.NL - NETHERLANDS
Tel +31299464056  Fax +31299463943

Bakvet

Nou...

a) Wat kost het aan hardware en daarna maandelijks?
b) Moet je al die Arabische actie-zenders  (Gaap ;) ) er bij nemen of kan je ook een los abonnement afsluiten op bijvoorbeeld Orbit News of Orbit ESPN?
c) De beeldkwaliteit van zenders uit het Midden Oosten is soms bedroevend slecht. Hoe zit het met die Amerikaanse kanalen op Orbit?
#32 - 12-12-2004, 18:54 uur
« Laatst bewerkt op: 12-12-2004, 21:00 uur door Bakvet »

Dennis WWSAT

Wij zijn al een jaar of twee dealer voor Orbit. Op dit moment heb je nog een 120cm schotel nodig. Een goede schotel van dat formaat is niet goedkoop. Ze zijn op dit moment met testuitzendingen op een nieuwe satelliet bezig. Als dat allemaal doorgaat zal ontvangst met een goede 75-90 schotel ook mogelijk zijn. De hardware kostte voorheen zo rond de EUR 700,00. Daarbij kreeg je een abonnement van een half jaar. Daarna kost een abonnement op dit moment $40,00 per maand. Het is niet mogelijk een beperkt abonnement te nemen. Ik kan je de huidige prijs niet vertellen, dat heeft te maken met een nieuwe zending. Zodra die binnen is kan ik de prijs bepalen. De beeldkwaliteit is gewoon prima! Niet zoals je gewend bent van die 'andere' kanalen. Wij hebben een demonstratie opstelling in de showroom, dus als je een keer wilt komen kijken ben je van harte welkom!
#33 - 12-12-2004, 20:47 uur
WORLDWIDE SATELLITE
http://HTTP://WWW.WWSAT.NL - NETHERLANDS
Tel +31299464056  Fax +31299463943

Bakvet

OK, ik kom wel eens een keer kijken om de kwaliteit te checken.

Het promokanaal van die test-uitzendingen kan ik probleemloos ontvangen met een 80 cm schotel. Waar het mij vooral om zou gaan zijn de actualiteiten-uitzendingen, al denk ik niet dat ik er momenteel $40 voor over heb. Voor liefhebbers van Amerikaanse sporten zou het interessant kunnen zijn, zie hier het programma: www.orbit.net/Channels/OrbitESPN/.

Zo te zien zijn de van oorsprong Amerikaanse documentairekanalen (zoals Discovery en History Channel) allemaal ondertiteld, dus het is in elk geval goed voor je Arabische spelling!  :D
#34 - 13-12-2004, 22:06 uur
« Laatst bewerkt op: 13-12-2004, 22:14 uur door Bakvet »

Dennis WWSAT

Okay, ik zie je wel een keer verschijnen.
#35 - 14-12-2004, 08:21 uur
WORLDWIDE SATELLITE
http://HTTP://WWW.WWSAT.NL - NETHERLANDS
Tel +31299464056  Fax +31299463943

Yartac

bwahaha, jammer dat video's in Nederland PAL zijn ;) anders kon ik 't doodleuk opnemen op video... schoonvader kijkt toch teveel NFL anyways.
#36 - 09-01-2005, 01:58 uur

martijn3000

Ik vraag me nou af of ook de amerikaanse MTV onvangen kan worden met een satteliet ..???  ???
#37 - 26-01-2005, 19:56 uur

thornberrys

Ik vraag me nou af of ook de amerikaanse MTV onvangen kan worden met een satteliet ..???  ???


In Europa is dit spijtig genoeg onmogelijk,kijk hier welke versies er in Europa te ontvangen zijn.
http://www.mtveurope.com/

Een ander vraagje,welke zijn de populaire radiostations in de states,kan er hier iemand eens een paar linken plaatsen,ben vooral geintreseerd in top 40 en rock muziek.

Groetjes  ;D
#38 - 10-03-2005, 12:48 uur

Chiefram

Toen wij nog in Nederland woonden, luisterden wij altijd naar KTCL (Denver, CO). Dit is een hele goede rock station, echter in Amerika is het niet meer betaalbaar om te 'streamen' als radio station. Dit heeft te maken met het verbod op de reklames tussendoor, waarvoor ook weer rechten moeten worden betaald door het station.

Sommige stations hebben een oplossing gevonden, namelijk op het moment dat er reklames worden uitgezonden, dan krijgen de Internet luisteraars iets ander te horen. Maar dan nog blijkt men heel veel voor streaming te moeten betalen en haakt bijna elk radio station in de USA af om deze (gratis) diensten nog via Internet aan te bieden. Helaas...

Nu kun je wel met bijvoorbeeld het programma 'MusicMatch' naar muziek luisteren via Internet (gratis). Je maakt dan je keus naar welk soort muziek je wilt luisteren. Ik geloof dat het MX Stream heet. Het werkt perfekt in iedergeval.

Maar toch zijn er zo hier en daar heus nog wel online radio stations te vinden die gewoon 24 uur per dag live streamen. Probeer maar eens te zoeken via je standaard Microsoft Media Player... volgens mij kun je daar de nog aktieve live radio stations vinden in Amerika.
#39 - 10-03-2005, 17:25 uur

ejb

Als je van (ook wat oudere) R&B houdt, dan is het radio station Hot Jamz 92 (zit in L.A.) leuk, prima kwaliteit via internet en weinig reclame. http://www.hot92jamz.com/streaming.html
#40 - 10-03-2005, 22:47 uur



lisette_vandermeij

Ik ga over een klein jaar verhuizen naar Duitsland. Weet iemand of het mogelijk is  Amerikaanse zenders (ABC, NBC, VH1, BIG, FOX etc etc) te ontvangen? Middels een decoder/schotel of wat dan ook?

Ik hoor het graag,

Groeten,
 :)
Liz
#41 - 08-04-2005, 10:35 uur

Bakvet

De ontvangstsituatie is in Duitsland niet veel ander dan in Nederland.  Je vraag is hier eigenlijk al beantwoord.

Voor ongeveer 100 euro kan je in Nederland experimenteer-kaarten kopen voor satellietontvangers. Wie een beetje slim is kan hiermee enkele  Europese betaal TV zenders bekijken. Dat levert je op z'n minst wat  regionale Europese versies van VH1 en MTV op. Dat terwijl er echt veel betere Europese muiziekzenders zijn.

Dan bestaat er ook nog een Duitse versie van NBC. Maar daarbij komt alleen het  logo en de naam nog overeen met het Amerikaanse origineel. Het is een jongeren/spel/computer zender.
#42 - 09-04-2005, 16:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15