Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Het wordt hier steeds gekker!!

Discussie gestart

Erik Mol

Het is erg wat in Azië gebeurt is, maar wat nu met geld inzamelen gebeurt is nog veel achterlijker...
 
Miljarden worden er ingezameld, en waar komt dit allemaal terecht ?
Bij de man die zijn kind in zijn armen houd, die als 'logo' van 555 dient, ik denk het echt niet ...
Hier worden weer nieuwe hotellen van neergeplant, die nieuwe toeristen paradijsjes schieten uit de grond, maar of de arme boer ook weer zijn oude leven kan terug krijgen ... neej

Maar in ieder geval, als je een film wilt zien over de doodstraf dan moet je The Live of David Gale maar eens kijken.
Aangrijpende film, en volgens mij nog waargebeurd ook
#16 - 12-01-2005, 18:48 uur

xerxesc

Het is erg wat in Azië gebeurt is, maar wat nu met geld inzamelen gebeurt is nog veel achterlijker...
 
Miljarden worden er ingezameld, en waar komt dit allemaal terecht ?
Bij de man die zijn kind in zijn armen houd, die als 'logo' van 555 dient, ik denk het echt niet ...
Hier worden weer nieuwe hotellen van neergeplant, die nieuwe toeristen paradijsjes schieten uit de grond, maar of de arme boer ook weer zijn oude leven kan terug krijgen ... neej

Maar in ieder geval, als je een film wilt zien over de doodstraf dan moet je The Live of David Gale maar eens kijken.
Aangrijpende film, en volgens mij nog waargebeurd ook

Niet waargebeurd, maar wel een hele goede film!!!  Ikzelf ben heel erg apprehensive on taking a stand on capital punishment, ik denk dat ik er meer tegen ben, alhoewel ik met sommige gevallen meer emotionele dan rationale "beslissingen" maak!!!!
#17 - 12-01-2005, 18:53 uur

Bakvet

Het is erg wat in Azië gebeurt is, maar wat nu met geld inzamelen gebeurt is nog veel achterlijker...
 
Miljarden worden er ingezameld, en waar komt dit allemaal terecht ?
Bij de man die zijn kind in zijn armen houd, die als 'logo' van 555 dient, ik denk het echt niet ...
Hier worden weer nieuwe hotellen van neergeplant, die nieuwe toeristen paradijsjes schieten uit de grond, maar of de arme boer ook weer zijn oude leven kan terug krijgen ... neej


Wat een lasterlijke flauwekul loop je te verkopen. Kijk liever op http://www.giro555.nl/ als je werkelijk wilt weten wie er achter dat nummer zitten en wat er met het geld gebeurt.
#18 - 12-01-2005, 22:48 uur

Jez

Twee dingen: doodstraf blijft een tricky thing, want wat als iemand echt onschuldig is? Maar daar staat tegenover: de straffen die een moordenaar of zware crimineel hier krijgt, is werkelijk een lachertje, dus dan neig ik toch weer naar voor de doodstraf.

Bij elke inzameling zal er best wat aan de strijkstok blijven hangen en er zal best wat bij de verkeerde mensen terecht komen. Maar het overgrote deel komt goed terecht en wordt goed besteed EN is hard nodig, dus hoera voor giro 555! Enneh, nieuwe hotels? Ze zullen wel moeten, en zo snel mogelijk! Vooral dat gedeelte van Thailand moet leven van de toerisme. Bereken heel even wat toerisme voor de economie daar doet, hoeveel mensen werkzaam zijn in zo'n hotel; die toeristenparadijsjes brengen het broodnodige geld in het laatje.
#19 - 12-01-2005, 23:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Erik Mol


Wat een lasterlijke flauwekul loop je te verkopen. Kijk liever op http://www.giro555.nl/ als je werkelijk wilt weten wie er achter dat nummer zitten en wat er met het geld gebeurt.

Ik zie het niet meteen staan, maargoed ik wil niks 'verkopen'.
Bij die hulporganisaties als unicef, krijgen mensen toplonen, zoveel duizend in de maand. En tja dat vind ik gelul ...
#20 - 13-01-2005, 17:38 uur

lulu

Even voor de duidelijkheid:
het klinkt nu net of iedere crimineel in Amerika meteen de doodstraf krijgt... das dus niet zo. Er zijn maar een aantal staten waarin de doodstraf nogsteeds gehandhaafd wordt.
Maar besides this vind ik dat in de meeste gevallen van criminaliteit de Amerikaanse straffen toch echt passender zijn dan de straffen (????!!???) die men hier in Nederland krijgt voor hetzelfde delict. En dan heb ik het niet per definitie over de doodstraf, maar straffen in het algemeen.
#21 - 11-02-2005, 14:59 uur

heivalido

Met zijn 15en geketend langs de weg voor jan ... een greppeltje graven en weer dicht gooien bij 42 graden en iedereen die je kan zien, er staat zelfs een groot bord langs de weg, Prisoners at work, en dat voor niet eens echt zware delicten. Dat is pas straffen, dat zouden ze hier moeten doen.
#22 - 11-02-2005, 23:08 uur

Sbull

Volgende keer dat je het ziet moet je toch maar eens even stoppen daar en een foto nemen voor het forum.
Of even vragen of je ook een slokje water mag.

Hahahahahahaha.

Kijken of het je lukt.
#23 - 12-02-2005, 12:01 uur
« Laatst bewerkt op: 12-02-2005, 12:06 uur door Sbull »

heivalido

foto nemen??? ik ga mijn familie toch niet op dit forum openlijk beledigen  ;) :P
#24 - 13-02-2005, 00:01 uur

Jez

Nee, dat kun je inderdaad niet maken.
hahahahaha  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
#25 - 13-02-2005, 00:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15