Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe is het weer daar?

Discussie gestart

Hans B

Vandaag in Nederland ook niet gek hoor, 12 graden, beetje stormachtig.
Ook december zal wel met een een of ander weerrecord eindigen.
Hans.
#31 - 14-12-2006, 13:30 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

GoGriz

De laatste dagen hebben we ook hier abnormaal warm weer: gisteren en eergisteren 6C, en vandaag waarschijnlijk weer een dergelijke temperatuur.. De sneeuw is dan ook snel aan het smelten in de valleien.  Gelukkig sneeuwt het in de bergen!  Vanaf morgen zou het wel weer kouder worden met ook in de valleien wat sneeuw - en temperaturen die onder het vriepunt blijven.  Nu maar hopen dat de sneeuw terugkomt voor kerstmis!
#32 - 14-12-2006, 16:45 uur

Chiefram

Ik zit nu alweer de derde dag in Vegas en het is hier niet ech warm te noemen. Het is bewolkt en fris. 's Avonds kun je dan ook maar beter je jas aan hebben.
#33 - 14-12-2006, 17:25 uur

amerikagek

Hier in Roodeschool, Groningen (noorderlijker kan bijna niet ;D)

7 graden en af en toe een bui......


dus een witte kerst zit er wederom niet in! helaas!!
#34 - 24-12-2006, 17:21 uur

moeropzomertoer

Hier in New Orleans is het rond de 20 graden celsius.. cheerb
#35 - 09-02-2007, 03:47 uur

bgroeneveld

-12 Fahrenheit (-24 Celsius) in St. Paul, Minnesota. Het is warmer in Nome, Alaska.

#36 - 09-02-2007, 04:19 uur

jerbia

Citaat
-12 Fahrenheit (-24 Celsius) in St. Paul, Minnesota. Het is warmer in Nome, Alaska.

Brrrrrrrrrr, ik moet er niet aan denken  :D
#37 - 09-02-2007, 08:56 uur

PetraVS

Hier is het de hele week ook al onder het vriespunt met een fel-harde wind, die het doet voelen alsof het -18 is.  Niet zo koud als Minnesota, maar voor hier is het tot nu toe de op een na koudste februari maand ooit.  Brrrr!!!
#38 - 09-02-2007, 23:59 uur

Loek

Onze laatste avond hier op Hawaii, 85F, de hele week lekker weer en een zonnetje.  Morgen gaan we het weer verruilen voor de kou in Denver, brrrrrr!   :(
#39 - 10-02-2007, 08:45 uur

Yessica

Tropical rainstorm hier in Miami!

Het regent al uren en de straten zijn helemaal ondergelopen. Ik zal er z.s.m. een foto van plaatsen. Ik vond het namelijk geweldig om er net doorheen te banjeren, totdat ik er allerlei verzopen kakkerlakken zag drijven  :o  Ik ben toen maar snel naar mijn hotel teruggegaan!
#40 - 20-05-2007, 20:54 uur



hollandranch

Tropical rainstorm hier in Miami!

Het regent al uren en de straten zijn helemaal ondergelopen. Ik zal er z.s.m. een foto van plaatsen. Ik vond het namelijk geweldig om er net doorheen te banjeren, totdat ik er allerlei verzopen kakkerlakken zag drijven  :o  Ik ben toen maar snel naar mijn hotel teruggegaan!

Denk dat ze de regen wel konden gebruiken, is heel Florida aan de beurt??  Hier in East-Texas zo'n 30 graden en kunnen onderhand ook weer wat regen gebruiken, have fun
#41 - 20-05-2007, 23:43 uur

BelCan75

Hallo Allemaal,

Ik zie dat hier al even niet meer gereageerd is op dit topic wat ik ook wel interessant vind.  Hoe is het weer bij iedereen nu?  Bij ons (in Vancouver, Canada) is het heerlijk weer op het moment.  Het is zonnig en rond de 25 graden (celsius).  We hadden 2 weken terug zomaar even 33-35 graden en daarna hadden we 6 dagen achter mekaar met heel wat regen (en af en toe droog)...de recorden voor juli waren gebroken.  Begin vorige week is het weer zonnig en warm geworden met temperaturen tussen de 25-28  (celsius) graden.  Zaterdag nacht heeft het wat geregend en zondag namiddag was het weer zonnig en het zou zo de hele week nog blijven met temperaturen rond de 25-28 graden (celsius).  Dus niet slecht zou ik zeggen! :D

Hier zijn enkele foto's van rechtstreekse zichten van webcams in Vancouver:

*De Katkam: deze bevindt zich in downtown Vancouver met een uitzicht op English Bay aan de Pacific Ocean (downtown ligt achter de cam en rechts van de cam):


De cam updates elke 5 - 10 minuten.


*De Vancouver cam: deze bevindt zich aan de Canada Place in downtown Vancouver met zicht op de Burrard Inlet (inlet van de oceaan), de bergen en Noord Vancouver.  Je kan de seabus hier op en neer zien gaan (elke 15 minuten) naar Noord Vancouver en dikwijls kan je een cruise schip gemeerd zien liggen wat klaargemaakt wordt voor een cruise naar Alaska of de Caribbean.  Deze cam is met de rug naar de KatKam:


De cam updates elke 5 minuten


*Numinous cam (downtown Vancouver): deze bevindt zich ook in Vancouver, maar aan de andere kant van de Katkam. Hiet heb je een rechtstreeks zicht over downtown Vancouver en de bergen erachter.  Helemaal rechts kan je dezelfde brug zien als op de KatKam:


De cam updates elke 15 minuten

Groetjes uit Canada,
Ann  1smile
#42 - 30-07-2007, 23:51 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


Topoli & Sarvenaz

Hier in NL Geen zomer , allen maar regen en bewolk, Ik denk dat veel nederlanders hebben al opgegeven voor een paar mooie dagen boven 30 graden.
jameerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
#43 - 31-07-2007, 14:02 uur

USofA

Het weer hier in het altijd zonnige Aalsmeer:
19 graden

#44 - 31-07-2007, 16:13 uur

PetraVS

Vandaag fantastisch weer: 33 graden, geen vochtigheid.  De rest van de week 33 tot 35+ graden en toenemende luchtvochtigheid, maar het kan mij niet lang genoeg duren!!!  Hier blijft het echt warm, ik zou in Nederland niet meer kunnen aarden, kwa gezondheid (ik heb fibromyalgie).
#45 - 01-08-2007, 05:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15