Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe je met cash credit kan opbouwen

Discussie gestart

ned in MO

Doordat ik makelaar ben is het voor mij iets makkelijker maar ik wil dit voorbeeld jullie niet onthouden.

Twee jaar geleden zag ik een mobile home in relatief goede conditie die door de bank was terug genomen op een acre land
Ze vroegen er in het begin $30000 maar het probleem is dat bijna geen bank dit meer wil financieren.
De bank bleef maar zakken met de prijs en nog steeds geen belangstellenden.
Op een gegeven moment zaten ze net beneden de 20k
Dit werd interessant en ik besloot onbeschaamd een bod te doen van 10000(cash)
Bank komt terug met een bedrag en na wat negotiating krijg ik ze naar 12000 dollar.
Daarbij kreeg ik een gloednieuwe 500 gallon gastank van $1000 en nog eens 1000 dollar commissie
Ik kocht dus een huis van16x80 foot met 3 slaapkamers, 2 badkamers en met centrale verwarming en airconditioning voor 10000dollars!!!!.
Op laten knappen voor een duizendje of 3 en er een huurder  voor 425 per maand ingezet, die daarmee reeds 10000 heeft betaald aan huur waardoor het ding nu bijna gratis is.

Nou wil de huurder het van mij kopen voor $35000 tegen 10% rente wat mij maandelijks zo'n $600 oplevert.
Onlangs een dure auto op lening gekocht en de huurder betaalt hem voor mij. cheerb Zo rijd ik bijna gratis en bouw een nog beter krediet op want ik maak maandelijkse betalingen op mijn auto die mijn geen fluit kost.

Alleen in Amerika :hilarious:
#1 - 16-12-2006, 22:20 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Willem goes Miami

Dat is een keihard werkend systeem, perfecto.
Zoiets hebben wij een aantal jaren geleden ook gedaan in Amsterdam, wij huurden een app. en kochten toen een huis in Hoofddorp.
Mijn vrouw bleef op papier in A'dam wonen en verhuurde de kamers aan "Paying guests", dit is door onze advocaat uitgezocht en onze verhuurdr had daar geen problemen mee.
Met het bewijs van inkomsten uit verhuur naar de bank gestapt en een hypotheek gekregen.
App. gekocht en nu verhuren wij alle kamers aan studenten, self financing, en er blijft nog voldoende over voor onderhoud en zakcentje.

je moet gewoon durven en niet bang zijn. Alleen gaat het in de USA iets makkelijker.
#2 - 03-04-2007, 10:42 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15