Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hout of steen

Discussie gestart

Foutje

Poster heeft zijn vraag verwijderd: Originele vraag was waarom zijn huizen in Amerika vaak van hout en niet van steen..
#1 - 26-05-2010, 16:59 uur
« Laatst bewerkt op: 28-05-2010, 10:21 uur door Wop »

hdeweert

Waarom denk je zelf dat dat gedaan word?? ?? ??
#2 - 26-05-2010, 17:18 uur

bgroeneveld

Omdat er veel en redelijk goedkoop hout beschikbaar is in de VS en bakstenen moeilijker te maken en duurder zijn.
#3 - 26-05-2010, 18:44 uur

Yessica

Waarom denk je zelf dat dat gedaan word?? ?? ??

Zo voor de hand liggend is dat antwoord toch niet? Ik vind het geen rare vraag hoor.
#4 - 26-05-2010, 19:01 uur



hdeweert

Waarom denk je zelf dat dat gedaan word?? ?? ??

Zo voor de hand liggend is dat antwoord toch niet? Ik vind het geen rare vraag hoor.
Misschien geen rare vraag maar als je plots een aantal van deze vragen op het forum stelt zet ik wel een
groot vraagteken bij dit soort vragen. Zeker als je er zelf niet over hebt nagedacht of ook maar een idee over hebt.
Het valt in de categorie waarom zijn alle dollar biljetten allemaal even groot, hoe hoog is het Vrijheidsbeeld of hoe heet de president van Amerika. 
Vandaar mijn serieuze tegenvraag.
#5 - 26-05-2010, 20:02 uur
« Laatst bewerkt op: 26-05-2010, 20:13 uur door hdeweert »

Yessica

Misschien geen rare vraag maar als je plots een aantal van deze vragen op het forum stelt zet ik wel een
groot vraagteken bij dit soort vragen.

Ja, ik las daarna het toilet-draadje pas. Toen begreep ik je ineens  :)
#6 - 26-05-2010, 20:41 uur



Freckles49

Het is geen gekke vraag want ook wij hebben ons dit vaak afgevraagd. Wij komen vaak in Florida en daar zie je de mooiste huizen. En ja, ook niet van steen. Komt er dan een orkaan is er vaak niets meer over. Dan zeggen wij ook tegen elkaar"waarom bouwen ze in Florida dit soort huizen". Ik denk ook dat Harm het niet zo meende als jij het opvat? Het zijn maar woorden op een scherm. Gr Linda
#7 - 27-05-2010, 07:07 uur

Jez

Denk dat Elvis P. zijn/haar vragen ook beu was........... En z'n naam...........
#8 - 27-05-2010, 23:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

En z'n account...
En ergens tussendoor ook zijn geslacht, want hij was nog even 2 meisjesnamen.
#9 - 28-05-2010, 17:30 uur

ned in MO

Mijn huis is van hout en steen ;D en van isolatieschuim (het nieuwe gedeelte)
#10 - 29-05-2010, 06:47 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15