Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ik zit vanaf 25 juni in waukesha

Discussie gestart

joy

hoi,
ik ben nogal makkelijk kwa contacten leggen dus dacht misschien wel makkelijk als daar mensen in de omgeving zitten.ik zit daar een week..en dan nog eenweek maar de 2 week kunnen we misschien erop los trekken..
mijn vriend heeft daar cursus voor zijn werk en vroeg of er misschien mensen zijn die mij tips kunnen gevenvoor overdag...zoek ook een zwembad.

groetjes joyce en arjan
#1 - 14-06-2005, 23:42 uur

Chiefram

Nieuw!
Laat ik nou toevallig vanmorgen in Waukesha (Wisconsin) een afspraak bij een klant hebben gehad!!! Dit is ongeveer een uurtje a anderhalf uurtje van waar ik woon... Een leuke, rustige omgeving overigens.

Of er een zwembad is in de buurt, dat weet ik niet. het hotel waar ik sliep vannacht bij Waukeshe, had een schitterend buitenzwembad, precies voor mijn deur!!! Ik denk dat zo'n beetje alle hotels wel een zwembad zullen hebben, anders zou je op Internet moeten gaan surfen (www.google.com) en kijken of daar ook een zwembad voor het publiek is.

Kom anders een lekker Nederlands bakje koffie halen bij ons, als je opweg bent van het vliegveld in Chicago (O'Hare neem ik aan? Dit is 20 a 30 minuten rijden tot ons huis) naar jullie hotel in Waukesha... Het ligt op de route...

Je hebt trouwens nog net in de staat Illinois, vlak voor je de grens overgaat naar Wisconsin, een groot attraktiepark: Great America (Six Flaggs) bij gurnee, IL, waar tevens een heel groot winkelcentrum (outlett) is dat je niet kunt en mag missen...
#2 - 15-06-2005, 06:10 uur
« Laatst bewerkt op: 15-06-2005, 06:13 uur door Chiefram »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15