Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Invoer persoonlijke goederen Amerika -> Nederland

Discussie gestart

Jiltdijk


Hoi allemaal,

Ik heb een jaar in Californie gewoond, en vertrek binnenkort naar het vaderland.
Ik wil een hier gekochte computer meenemen. Heeft iemand ervaring met het vervoeren van dergelijke voorwerpen? Ik vraag me met name af, of ik het bij de douane moet declareren, en of het denkbaar is, dat ik iets moet betalen voor de invoer. De computer is minder dan een jaar oud.
Alvast bedankt voor hulp

Groetjes,
Jilt
#1 - 11-08-2004, 23:49 uur

heivalido

Het beste wat ik kan aanraden is voor deze vareg contact op te nemen met het Nederlandse Belasting en Douane kantoor. In iedere grotere stad kun je meestal wel een vestiging vinden. Als het om alleen de computer gaat en geen monitor, dan kun je deze gewoon in je koffer doen, hebben wij ook gedaan toen we een pc meenamen naar Florida.
#2 - 12-08-2004, 16:15 uur

Jiltdijk

Er zit zo'n platte monitor bij, niet zo'n grote dus.
Jij had de computer dus in je check-in bagage zitten? Heb je de harde schijf erin gelaten?
#3 - 12-08-2004, 19:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15