Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Is er een markt voor ons idee??

Discussie gestart

anja

Vorige jaren waren wij in Scandinavie op vakantie, erg mooi en wij zijn wel van de rare ideen, mijn man werkt bij een groothandel en daar kwamen vaak mensen die in het buitenland wonen en hier spullen (houdbare) meenemen omdat ze daar niet of nauwelijks verkrijgbaar zijn. Met veel Nederlanders in Amerika wil ik de vraag hier ook neer leggen als marktonderzoek:

Als jullie puur Nederlandse spullen willen hebben, hoe regelen jullie dat? laat je familie spullen opsturen of zou je ze ook via internet willen bestellen en zo eea afhandelen? Wij denken daarbij aan oa Seseo koffie (maar ook gemalen), de zgn droge kruidenierswaren maar ook de bijvoorbeeld tijdschriften en spullen voor de kinderen zoals spelletjes of iets dergelijks.

Misschien is het een domme vraag omdat jullie daar vast al gewend zijn en misschien helemaal veramerkaniseerd maar een nicht van mijn man begint een restaurant ergens in de states en die wou eens een keer echte erwtensoep koken en kon daar nergens spliterwten vinden..........

Ik ben benieuwd naar de reacties
#1 - 30-05-2007, 08:03 uur

jerbia

Hallo Anja,

Lees ook dit topic eens.

Bianca
#2 - 30-05-2007, 08:09 uur

Willem goes Miami

http://www.thehollandring.com/shopsUSA.shtml
Hier staan wat links bij naar DUTCHIES overseas.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands#.C2.A0USA
Verspreidingsgebied Nederlands taligen in US of A.

Toen ik nog in San Diego zat kwam daar elke week Mr Sonneveld langs met zijn Hollandse Kruideniers wagen. Typisch Hollandse producten, hij had ook een aantal winkels in LA e.o.

Weet niet of ik de echte producten zal missen, en als het zover is dan is er altijd wel iets te vinden. Gewoon met FEDEX overvliegen. ;D
#3 - 30-05-2007, 08:34 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Ine

Amerikaanse en nederlandse vrienden in de USA hebben over het algemeen nauwelijks prooblemen met het verkrijgen van nederlandse produkten, on-liine bestellen bij div. amerikaans/nederlandse winkels is geen probleem.
Overigens is Senseo koffie (en het apparaat) in veel winkels gewoon te koop...
#4 - 30-05-2007, 09:21 uur

hollandranch

Denk ook niet echt dat hier een grote markt voor is, zoals al gemeld is Senseo overal te koop en zijn er van allerlei winkels op Internet die Hollandse produkten aanbieden en we kunnen wel ff zonder de erwten  2006-10
#5 - 30-05-2007, 15:05 uur

PetraVS

Ook ik denk, dat dat gat in de markt allang is gedicht door de vele internetbedrijfjes al hier.  En spliterwten heten hier gewoon split peas en kun je in de meeste supermarkten zelfs in bulk kopen :).
#6 - 30-05-2007, 21:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15