Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kavel/Huis kopen in America

Discussie gestart

DNZ

Beste USA forumleden,


Vandaag was ik een beetje snuffelende op Marktplaats. Zo nu en dan zoek ik wel eens met het trefwoord ''America/Amerika'' en krijg je wel eens leuke spullen. Zo heb ik een tijdje geleden een prachtige vlag besteld met ook een certificaat en boekje met gebruikersvoorschriften. Goed.. Zo nu en dan kom ik ook wel een advertenties tegen van vakantie huisjes in de Verenigde States.

Nu weet ik dat je in sommige landen zonder citizenship een huisje/apartment kunt kopen. Hoe zit dat precies in America? Is het voor ons Nederlanders ook mogelijk om een huis te kopen? Of heb je perse citizenship/greencard nodig om iets te kunnen kopen? En hoe zit het met grond/kavels? Want je bent in principe aan het beleggen in de States toch? je zet Amerikanen aan het werk om het te bouwen indien nodig..?

 
#1 - 12-05-2013, 15:26 uur

Bakvet

Nieuw!
Volgens mij hebben heel veel gefortuneerde niet-Amerikanen een huis of appartement in de VS. Dat moet wel lukken. Bepaalde risico's die je loopt zouden kunnen zijn:
- Men zou moeilijk kunnen doen over het reizen naar de VS op basis van een Visa-Waiver. Want immers, je hebt een huis in de VS en dat maakt het minder noodzakelijk dat je binnen 90 dagen zult terugkeren naar je thuisland.
- Stel dat om welke reden dan ook, de aanslag van de onroerend goed belasting niet bij je belandt of je hem niet op tijd betaalt. Of je maakt andere schulden bij de gemeente. Ik weet niet of het in elke State zo is, maar in Californië kunnen ze je huis of grond onteigenen en veilen om zo toch aan de inkomsten te komen.
- Dan heb je in de warmere gebieden wegens bosbrandgevaar soms strenge regels over het snoeien van struiken en het vrijhouden van een fors aantal meters rondom je huis. Dat moet je ieder jaar kort na de winter geregeld hebben, anders huurt de gemeente een aannemer in die het op jouw kosten doet.
- Op andere plaatsen moet je de stoep voor je huis sneeuwvrij houden. Anders komt een bedrijf het ongevraagd namens jou doen.
#2 - 13-05-2013, 19:50 uur
« Laatst bewerkt op: 06-06-2013, 02:33 uur door Bakvet »

Yessica

In de wijk waar ik woon is zo'n beetje 50% van de huizen in handen van Canadezen, dus nee, je hoeft geen Amerikaan te zijn om een huis te kunnen kopen. Een hypotheek wordt echter een ander verhaal. Omdat de huizen hier in Phoenix relatief goedkoop zijn worden veel huizen hier cash afgerekend.
Veel Canadezen overwinteren hier en de rest van het jaar verhuren ze het. Is ook een optie!
#3 - 14-05-2013, 04:36 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15