Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kennen jullie dat gevoel???? Het USA-virus???

Discussie gestart

Dirc

Kennen jullie dat gevoel (vast wel ;D).

Je bent bezig met je planning voor USA 2012, maar denk ondertussen ook al aan het feit dat je USA 2013 moet beginnen voor te bereiden ergens in december 2011 / januari 2012.
Dan ga je denken wat je dat jaar eens wilt gaan doen en kom je tot de conclusie dat je weer eens niet kunt kiezen..
-Nog een keer Westen?
-Toch maar een keer Oosten?
-Gewoon alleen een stad, bv. NY?
-Oost naar West of andersom?
-Dezelfde parken nogmaals bezoeken of compleet nieuw?

Iedere keer betrap ik mezelf erop dat als ik het forum open, ik toch weer even nadenk over de reis. Even kijken of ik niets vergeten ben, even google maps checken.
Soms nog even een zoekopdrachtje op het forum. En dan kom je weer zaken tegen die je niet in je route op kunt nemen en dus toch voor terug moet het jaar erop ::)

Nog even en het is naast een vakantie ook een hobby aan het worden :P
#1 - 22-06-2011, 09:38 uur

BibiS

Hoi Dirc, deels herken ik me wel in je post. Toch moet ik zeggen dat ik iemand ben die heel goed weet wat ze wil. Twijfel dan ook niet zo snel. Mijn vriend is al veel vaker in de USA geweest en heeft een hoop dus al gezien. Hij zei laatst al dat ie volgend jaar eens iets anders wil als de USA. Hoop dat ik hem op andere gedachten kan brengen en heb al gezegd dat ik anders wel alleen ga :D... Veel succes met het maken van je keuzes ( anders bedenk eens goed welk gedeelte je echt heel graag nog zou willen zien, snap dat dit er veel zijn maar je hebt daar toch wel bewust of onbewust een voorkeur in lijkt me...)
#2 - 22-06-2011, 10:42 uur

Yessica

Mijn vriend is al veel vaker in de USA geweest en heeft een hoop dus al gezien. Hij zei laatst al dat ie volgend jaar eens iets anders wil als de USA. Hoop dat ik hem op andere gedachten kan brengen en heb al gezegd dat ik anders wel alleen ga :D

Gooi je vrouwelijke charmes in de strijd!!!
Iets anders dan de USA, pffff......  :o

Als je ieder jaar naar een andere staat op vakantie gaat, kun je 50 jaar lang naar Amerika en heb je nog niet alles gezien  ;)



Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd Afrika wel heel erg mis, vooral de wilde dieren....
#3 - 22-06-2011, 10:49 uur



Dirc

Afrika staat er ook ergens tussen hier..... :)
#4 - 22-06-2011, 10:54 uur

Tet14

Het is heel goed dat je weer eens wat anders wil. Al eens in Australia, Nieuw Zeeland of Zuid Afrika geweest?   Wij wisselen deze landen de laatste jaren af maar komen toch ook steeds weer terug naar de USA . Onze reisstijl is steeds dezelfde. Auto huren en rondtrekken.
#5 - 22-06-2011, 12:51 uur

Dirc

De reisstijl staat mij ook aan inderdaad.
Beter dan aan het strandhangen 4 weken lang.
#6 - 22-06-2011, 12:55 uur

Freckles49

Oh ja hoor, ook ik heb dat gevoel. Wij zijn helemaal gek op Florida. In welke staat we ook zijn we gaan ter afsluiting altijd naar Florida. Nu gaan we zelfs helemaal niet meer naar een andere staat. Dit jaar gewoon 25 dagen Florida. Je komt gewoon niet van die verslaving af. Zo hadden wij het plan om naar Down Under te gaan. Brochures gehaald, internet op, verhalen gelezen en waar denken jullie waar we eindigden? Juist  ;) Net nog even mijn vluchtgegevens nagekeken op de website van Delta. Nog 72 dagen te gaan pfffffffffff.
#7 - 22-06-2011, 13:00 uur

ellenB

Het virus komt in al je porieën terecht en er is geen medicijn tegen.... gelukkig.
Ik dacht dat ik erg was: als we in het vliegtuig zitten om te beginnen aan een nieuwe reis in de USA zit ik al plannen voor de nieuwe reis te maken.... maar ben dus gelukkig niet de enige !! Fijn dat er meerdere soortgenoten zijn ;-)
Wij bedenken ook reizen buiten de USA maar grijpen elke keer weer terug naar een reis met camper, dat bevalt zoooo goed. Heerlijk, die vrijheid die je hebt.
#8 - 22-06-2011, 14:21 uur

Tet14

Het virus voor Australia kan ook diep zitten hoor. We zijn er 7x geweest.....
#9 - 22-06-2011, 15:23 uur

ellenB

Lijkt me een geweldig land, maar zoooo lang vliegen en ik denk dat je dan minstens 2 maand vrij moet hebben/krijgen om een beetje rond te kunnen touren???
Groetjes,Ellen
#10 - 22-06-2011, 16:46 uur

Tet14

Net als in de USA. Stukje bij beetje. Op onze laatste reis waren we binnen 24  uur thuis (Adelaide-Amsterdam) incl wachttijd voor vertrek en de stop in Kuala Lumpur.  Verleden jaar nam het tussen Amsterdam en Orlando met een stop in Detroit 18 uur.......ook met wachttijd vooraf.
#11 - 22-06-2011, 17:44 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15