Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

KLM Beagle haalt NBC Nightly News

Discussie gestart

Bakvet

Een jaar of twee geleden werd bekend dat KLM naar verhouding ontzettend veel bagage kwijtraakte. Er werd zelfs gezegd dat men af en toe koffers van passagiers liet staan om zo extra (betaalde) vracht te kunnen laden.

Dus wat doe je dan? In de eerste plaats ga je geld vragen voor het meenemen van koffers, zodat 'vracht' niet automatisch meer oplevert dan koffers. Verder ga je het tegendeel suggereren. Net zo goed als schurken en multinationals flauwekul "keurmerken" bedenken om zichzelf positief af te kunnen schilderen, zo heeft KLM een Beagle hond bedacht, die de eigenaars van vergeten telefoons en knuffels opspoort op de luchthaven.


Het filmpje doet het in elk geval zo goed, dat het vandaag als uitsmijter te zien is in NBC Nightly News, het meestbekeken nieuwsbulletin van Amerika. Zelfs het lullige "MIND your step" van Schiphol (de nadruk zou volgens mij op STEP moeten liggen) is in de journaaluitzending te horen. Ook CNN en andere nieuwsmedia besteden er aandacht aan.

Ik kan niet zo snel een link naar het NBC News fragment vinden, je kunt het bulletin als app op je telefoon bekijken, maar daar zit het beagle bericht niet in.
#1 - 25-09-2014, 05:43 uur

Yessica

Ik zag het hier op de lokale nieuwszender in Phoenix ook, maar eigenlijk viel de harde G me nog het meeste op, dat krassende geluid ben ik niet meer gewend en doet pijn aan mijn oren, hahahaha
(Vliegggrrrrrtuiggrgrrr)
#2 - 25-09-2014, 06:19 uur



Yessica

En nou blijkt het nog nep te zijn ook.
#3 - 25-09-2014, 18:56 uur



Bakvet

In NBC Today kwam hij vanochtend nog een keer in beeld. Al Roker en Carson Daly helpen het sprookje om zeep.

#4 - 26-09-2014, 05:09 uur

Pieter79

Ik zag het hier op de lokale nieuwszender in Phoenix ook, maar eigenlijk viel de harde G me nog het meeste op, dat krassende geluid ben ik niet meer gewend en doet pijn aan mijn oren, hahahaha
(Vliegggrrrrrtuiggrgrrr)

Hahahahah inderdaad, dat is voor mij een reden om geen NL'se TV meer te kijken, verschrikkelijk vind ik het. Die harde 'G' is typisch iets dat alleen maar in Nederland voorkomt volgens mij; Duitsers, Engelsen en Amerikanen kennen die klank niet (en een heleboel andere landen ook niet). Toen ik nog in NL woonde viel het me niet meer op, maar nu na een aantal jaren Amerika kan ik het niet meer aanhoren.

Er is zelfs een Wikipedia pagina aan gewijd: http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_and_soft_G_in_Dutch

Grrrrr. Pieter
#5 - 26-09-2014, 21:12 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Old Faithful

Je kunt altijd nog naar Omroep Brabant kijken.  :afro:
#6 - 27-09-2014, 00:51 uur
Groet,

Old Faithful

Bakvet

Het originele bericht uit NBC Nightly News staat nu online, het is te zien op het tijdstip 14:48.

http://www.nbcnews.com/watch/nightly-news-netcast/nightly-news-with-brian-williams-full-broadcast-september-24-333117507802

Het is alleen een wat ingekorte versie van het bericht. Hier wordt al onthuld dat de beagle de vondst is van een reclameburo. Voor zover ik begrijp wordt het bulletin een aantal uur achter elk halfuur opnieuw ververst ingesproken, ten bate van de verschillende markten en tijdzones.
#7 - 27-09-2014, 08:46 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15