Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Koffie

Discussie gestart

peter1962

Is de koffie die je koopt in de supermarkt lekker (zoals we hier gewend zijn) of zal ik m'n vertrouwde koffie meenemen?

Peter
#1 - 31-01-2007, 09:30 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

MeneerDijk

Dat is een hele subjectieve kwestie. Ik mag graag een bak koffie drinken, en ik zou ook een vieze bak met extra suiker drinken als het nodig was. maar tot nu toe valt het mij allemaal wel mee.Een blik koffie zoals Folgers uit de supermarkt is meestal ietsje sterker, en koffie van een restaurant wat milder en zoeter.

Maar het zou zomaar kunnen zijn dat jij een hele andere smaak hebt, in dat geval kun je altijd je eigen senseo apparaat meenemen (met adapter) want je  kunt in de supermarkt prima aan DE koffiepads komen  :D
#2 - 31-01-2007, 10:47 uur



Traveller

Wij kochten daar in de supermarkt de oploskoffie van Completa. Heerlijk en handig voor onderweg!
#3 - 17-08-2007, 12:31 uur

romy

Ik vind de koffie in Amerika niet te drinken! Wat een bocht! Wij vroegen standaard maar om Cappuchino, die was heerlijk. Op de hotelkamers was in de meeste gevallen een koffiezetapparaat maar daar deed ik 2 pads per kopje in. Wat een jeul zou je anders krijgen! Er gaat echt niets boven de echte Hollandse koffie vind ik.
#4 - 17-08-2007, 15:40 uur

Michiel77

Helemaal mee eens. Koffie zetten kunnen ze daar nog niet, heeft meer weg van donkere thee. Ik maak toch liever mijn eigen cafeine shotje.
#5 - 17-08-2007, 20:27 uur

hollandranch

Ik vind de French Vanillia koffie achtige drankje wel lekker, maar is geen echte koffie. Merk koffie van Starbucks vind ik knap duur, in de plaatselijke supermarkt al snel 10 dollar voor een normaal pak. DE is trouwens ook duur, maar een Senseo zou er best wel weer een keer in gaan  2006-04
#6 - 17-08-2007, 21:37 uur

Freddytex

komt senseo dan zo goedkoop?en de oploskoffie van completa is toch ook geen koffie als je over goede koffie spreekt.Dan heb ik nog liever de bocht!! bij denny's
#7 - 17-08-2007, 23:07 uur

hollandranch

Heb heel wat keren geprobeert om 's morgens bij zo'n Motel 6 koffie naar binnen te krijgen, zelf met 8 scheppen suiker gaan je tenen krom staan  :(
#8 - 18-08-2007, 00:04 uur

Freddytex

Ik drink koffie altijd zonder suiker kwestie van de echte smaak te proeven innocent
#9 - 18-08-2007, 14:26 uur

Dusza

Dit vind ik nou echt heel erg vreemd gedrag... Nie dat ik dit beledigend wil bedoelen, écht niet, maar ik vind het heel erg raar dat je naar een ander land op vakantie gaat, en dan voeding van hier zit mee te nemen.  :o  Als je nou nog ergens naar een godvergeten uithoek zou gaan waar jij de eerste buitenlander zou zijn die ze ooit zagen, dat je je dan zorgen maakt om je shot koffie 's morgens, tot daar aan toe (maar als dat echt het geval is, dan zou je waarschijnlijk zo'n avontuurlijke reizen niet maken). Maar koffie mee liggen sleuren naar je vakantieland?...
(ach, ik zal wel makkelijk praten hebben, als niet-verslaafde)
#10 - 18-08-2007, 15:44 uur

hdeweert

In Amerika is gewoon gemalen en ongemalen koffie te koop in div. variaties . Sterker nog je kan er pakjes van het merk Maxwel kopen met 1 kops zakjes je kan je koffie dan zelf zo sterk maken als je wilt en de smaak valt ook best mee.
#11 - 18-08-2007, 17:58 uur

KKop

Haal je bakkie koffie gewoon bij Burger King; die serveren DE...

(geen idee of het te drinken is, drink zelf nooit koffie)
#12 - 20-08-2007, 01:43 uur

romy

@ Dusza: Wie heeft hier 1 woord gezegd over zelf koffie meenemen? Ik niet in ieder geval! Ik neem aan dat jij dat er zelf van maakt bij mijn opmerking: "Ik deed 2 pads Senseo per kopje"? Daarmee zei ik niet dat ik die meegenomen heb uit Nederland. Die pads lagen in de hotelkamers bij het koffiezetapparaat.
Ik heb er zo'n hekel aan dat men in Nederland zo snel het oordeel al klaar heeft voordat ze het hele verhaal weten! En dan ook nog even fijntjes laten weten dat je het vreemd gedrag vindt! Zegt meer over jou dan over een ander denk ik. Iedereen bepaalt dat lekker zelf, of jij het idioot vindt of niet.Jammer dan voor je. Ik vind ook wel eens iets totaal belachelijk maar ik heb nooit de neiging om dat duidelijk naar voren te brengen. Dat heet respekt.
#13 - 20-08-2007, 03:18 uur

Rebecca

Nie dat ik dit beledigend wil bedoelen, écht niet

Romy, volgens mij uitte Dusza alleen haar mening. En voor alsnog heeft iedereen daar het recht op.  wink
#14 - 20-08-2007, 07:14 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Bakvet

Ik heb er zo'n hekel aan dat men in Nederland zo snel het oordeel al klaar heeft voordat ze het hele verhaal weten!

Dusza woont in België. Ze reageerde naar mijn idee op de eerste posting.
#15 - 20-08-2007, 08:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15