Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Kopen in Amerika

Discussie gestart

Bassen

Het gaat idd om de Ipod touch, heb nu een Ipod video en wil wat nieuws
#16 - 11-10-2007, 21:27 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

Loek

Het gaat idd om de Ipod touch, heb nu een Ipod video en wil wat nieuws

Die is inderdaad behoorlijk aan de prijs. $299 voor de 8GB versie en $399 voor de 16GB.  Wel een leuk stukje speelgoed, ik heb hem ook op mijn verlanglijstje staan.
#17 - 12-10-2007, 00:44 uur

Bassen

In Nederland is de 16 Gb 400 euro !!!
#18 - 12-10-2007, 11:11 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

Doortje

Wij hebben afgelopen zomer een laptop in Amerika gekocht. We hebben hem gelijk in gebruik genomen en zijn in Nederland gewoon doorgelopen. Er was geen haan die er naar kraaide. Ik heb trouwens de stekker van de oplader voor de laptop vervangen voor die van de fotocamera. Zo was aan de stekker in ieder geval niet te zien dat ie uit Amerika kwam. De originele stekker heb ik weggegooid. Het aankoopbewijs heb ik via de post verstuurd, die hadden we ook niet bij ons. Via bluetooth heb ik foto's van thuis op de computer gezet zodat het leek dat ie al gebruikt was.
#19 - 12-10-2007, 16:35 uur

B-man

Wij hebben afgelopen zomer een laptop in Amerika gekocht. We hebben hem gelijk in gebruik genomen en zijn in Nederland gewoon doorgelopen. Er was geen haan die er naar kraaide. Ik heb trouwens de stekker van de oplader voor de laptop vervangen voor die van de fotocamera. Zo was aan de stekker in ieder geval niet te zien dat ie uit Amerika kwam. De originele stekker heb ik weggegooid. Het aankoopbewijs heb ik via de post verstuurd, die hadden we ook niet bij ons. Via bluetooth heb ik foto's van thuis op de computer gezet zodat het leek dat ie al gebruikt was.

Ken jij 007 persoonlijk?!  ;D
#20 - 12-10-2007, 18:52 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Bassen

Whaha >:D
#21 - 12-10-2007, 19:22 uur
Frankie Bassen goes to Hollywood New York.

sweatbox

De originele stekker heb ik weggegooid.

Dit was je laatste reis naar de VS?
#22 - 12-10-2007, 19:43 uur

@nn@

Geweldig ;D Doortje
#23 - 12-10-2007, 19:53 uur

Anouk

De originele stekker heb ik weggegooid.

Dit was je laatste reis naar de VS?

Nadat dit gelezen te hebben dacht ik ineens aan de camera die ik een paar maanden geleden gekocht heb.. In de doos zat nml een oplader met een Amerikaans stekker erop.. Ik kreeg er natuurlijk wel een extra dopje erbij met een stekker voor Nederlandse contacten, maar toch, ik hoop dat ze daar niet moeilijk over gaan doen want ik heb die camera toch echt wel hier gekocht.. En die stekker gaat absoluut mee die 3 weken want ik ga onwijs veel foto's maken..
#24 - 12-10-2007, 20:02 uur

Jez

Even zeuren: kan iemand als-je-blieft Amirika veranderen in Amerika ???
#25 - 12-10-2007, 21:44 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Hans B

Fouten zijn storend en deze al helemaal.
Volgens mij kan de topicstarter dit zelf, maar die is al gevlogen.

Hans
#26 - 12-10-2007, 21:54 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Anouk

Even zeuren: kan iemand als-je-blieft Amirika veranderen in Amerika ???

Daar stoorde ik me ook al aan :P
#27 - 13-10-2007, 00:31 uur

Renske

jeps ik ook terwijl ik het de eerste keer nieteens zag  >:(
#28 - 13-10-2007, 11:41 uur

B-man

jeps ik ook terwijl ik het de eerste keer nieteens zag  >:(

Foei, en dat op een "Amerika-forum"  ;)
#29 - 13-10-2007, 12:15 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

bartensharon

Wij werden afgelopen jaar bij de douane in Nederland aangehouden omdat we een koelbox bij ons hadden. Die nemen we namelijk altijd mee naar Amerika om onszelf elke dag van koud drinken onderweg te kunnen voorzien!! Ze dachten dat we daar misschien kreeften in mee hadden genomen   :o !!!!! Blijkbaar komt dat nogal eens voor.

Wij wisten in ieder geval van niks... ;D
#30 - 13-10-2007, 13:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15