Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

lees boeken

Discussie gestart

Marjol

Ik lees altijd reisboeken van de plekken waar ik naartoe ga :)
#16 - 06-02-2006, 21:42 uur

henky

Ik heb pas het boek van Anna Meijerink gelezen. De titel is: Vlucht uit het land van de vrijheid.
Het gaat over haar leven in een rechts-religeuze sekte (Christian Identity) in een klein plaatsje in Missouri.
Zeer indrukwekkend!!
#17 - 20-02-2006, 14:42 uur
Altijd plannen aan 't maken om naar de USA op vakantie te gaan

Jez

Ik heb nog een boekentip:

Vandaag vond ik bij de Slegte het boekje van Prisma Taal: Spreekwijzer Amerikaans Engels. Hierin staan ca. 1500 Amerikaanse uitdrukkingen en zegswijzen in zinsverband. Ik ben er al druk in aan het lezen, om mijn "slang" op te vijzelen  ;) Het kost slechts €4,99 en als je 'm in Den Bosch haalt, wordt je ook nog eens geholpen door een Amerikafreak  ;D ;D ;D (niet op donderdagen en tussen 12 en 1) (oh, en a.s. zaterdag ben ik vrij)
#18 - 19-04-2006, 20:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

Ik heb nog een boekentip:

Vandaag vond ik bij de Slegte het boekje van Prisma Taal: Spreekwijzer Amerikaans Engels. Hierin staan ca. 1500 Amerikaanse uitdrukkingen en zegswijzen in zinsverband. Ik ben er al druk in aan het lezen, om mijn "slang" op te vijzelen  ;) Het kost slechts €4,99 en als je 'm in Den Bosch haalt, wordt je ook nog eens geholpen door een Amerikafreak  ;D ;D ;D (niet op donderdagen en tussen 12 en 1) (oh, en a.s. zaterdag ben ik vrij)

Het wordt wel een heel duur boekie als ik 'm "even" in Den Bosch zou halen  ;D

Maar bedankt voor de tip. KLinkt geinig. Heb laatst wel bij de Slegte in Groningen dat boekje gehaald over die rondreis langs de verschillende Hollands.
#19 - 19-04-2006, 21:17 uur

Marjol

Ik heb nog een boekentip:

Vandaag vond ik bij de Slegte het boekje van Prisma Taal: Spreekwijzer Amerikaans Engels. Hierin staan ca. 1500 Amerikaanse uitdrukkingen en zegswijzen in zinsverband. Ik ben er al druk in aan het lezen, om mijn "slang" op te vijzelen  ;) Het kost slechts €4,99 en als je 'm in Den Bosch haalt, wordt je ook nog eens geholpen door een Amerikafreak  ;D ;D ;D (niet op donderdagen en tussen 12 en 1) (oh, en a.s. zaterdag ben ik vrij)

Nou kom ik toch net as zaterdag in de stad...

Hm, ik zal eens een keertje een kijkje nemen op een andere dag. Ik heb de hele eerste week van mei vakantie, misschien kom ik dan wel even langs. Je herkent me toch niet, dus das makkelijk ;)
#20 - 20-04-2006, 22:37 uur

Jez

#21 - 20-04-2006, 22:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Marjol

Je herkent me toch niet, dus das makkelijk ;)

Dacht je dat? http://server4.pictiger.com/img/108610/picture-hosting/marjolmexico.php
 :nana: :hilarious:

Neh, das maar een klein fotootje. Als ik me een beetje vermom, herken je me vast niet :P
#22 - 20-04-2006, 22:46 uur

ceetje

God's Gym en de Hemel over Hollywood van Leon de Winter, beide spelen zich af in L.A. Heb het boek " Bloedspoor"  in de kast liggen om deze zomer te lezen in Glacier/Waterton bedankt voor de tip Jez  2006-01
#23 - 21-04-2006, 10:55 uur

marleencolorado

Ik vind de boeken van Nicholas Sparks erg goed. Beetje de romantische kant op en mijn vriend vind het vrouwen boeken. Ik ben nu eenmaal romantisch en een vrouw  2006-10

Anyway titels als: A walk to remember, A Bend in the Road, Nights in Rodanthe, the Notebook etc. Een aantal zijn verfilmd en echt de moeite waard om te zien.  2006-01
#24 - 21-04-2006, 11:56 uur
Begonnen met een super leuke baan hier in Edwards, CO. Helemaal happy met mijn hubby

Jez

Tja, ik werk dus in een boekhandel, dus kom nog wel eens wat leuks tegen..........

"Beneden de zeespiegel; een Amerikaan in Holland" door Steven Stupp.
De auteur woonde en werkte een tijd in Nederland en heeft een boekje geschreven over hoe hij als " echte Amerikaan" tegen Nederland aankijkt. Erg vermakelijk geschreven en wellicht steken we er nog iets van op ;)
Te koop bij de Slegte voor 4,99
#25 - 24-04-2006, 16:19 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

USvsNL

Geweldig boek



Sorry voor de linkse onder ons, maar dan moet je maar een ander land uit zoeken  ;)

Hehe, grapje  ;D
#26 - 24-04-2006, 18:43 uur

MetalPig

Is de schrijver links of rechts?
#27 - 25-04-2006, 14:18 uur

sweatbox

Is de schrijver links of rechts?

Ik denk dat ie zijn boek heeft getypt.
#28 - 25-04-2006, 17:56 uur


USvsNL


Flauw hé  :P
#30 - 25-04-2006, 18:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15