Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Magazine AmericA

Discussie gestart

Jez

Heeft iemand dit jaar al een nieuw AmerikA-magazine gekregen? Ik wilde 'm vandaag kopen, maar zag 'm niet. Is hij wel uitgekomen?
#1 - 13-03-2010, 21:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tammy

Ja hoor, ik ben er op geabonneerd en krijg trouw elk kwartaal een nieuw magazine.
#2 - 14-03-2010, 09:11 uur

Hans B

Ja, ik heb ook een abonnement en heb het blad alweer enkele weken in huis.

Ik vind het blad echter lang niet zo goed als z'n voorganger Amerika.
#3 - 14-03-2010, 10:37 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Johan

Heeft iemand dit jaar al een nieuw AmerikA-magazine gekregen? Ik wilde 'm vandaag kopen, maar zag 'm niet. Is hij wel uitgekomen?

Misschien komt dat door het feit dat dit het eerste nummer is onder een nieuwe uitgever!
Wellicht komt hij wat later o.i.d.
Ik ben ook geabonneerd en krijg hem ook in  de bus dus let er niet op of ie wel in de winkels ligt!
#4 - 14-03-2010, 10:49 uur

Jez

Bummer, ik kan dit nummer niet meer via de winkel krijgen. Heeft iemand er een over? Ik zou hem graag - tegen betaling uiteraard - overnemen!
#5 - 08-04-2010, 21:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Yessica

Gaat het je om een bepaald artikel? Dan kan ik wel een kleurenkopie maken.
Heb je al bij de uitgever gevraagd of je de editie kan bestellen? Soms kan dat namelijk!
#6 - 08-04-2010, 21:59 uur



Jez

Nee, het gaat me om het hele blad (want weet niet wat er in staat!). Ik weet niet wie de uitgever is - ik begreep dat dit net een andere is, vandaar dat hij niet gewoon in de winkel lag. Voor zover ik weet, heeft mijn boekwinkel bij de uitgever geprobeerd te bestellen, maar zonder succes. Ik had ook al op internet gezocht, maar als de juiste link www.amerikamagazine.nl is, dan word ik daar niet veel wijzer - de info op de site is verouderd, dus klopt dit wel?
#7 - 08-04-2010, 22:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Yessica

De nieuwe uitgeverij is Maasland Uitgeverij in Oss.
Maar bedoel je dan dat het helemaal niet meer in de winkel ligt of niet meer bij jou? Ik wil best voor je kijken of ik hem hier nog ergens kan krijgen hoor!
#8 - 08-04-2010, 22:27 uur



Jez

Ik heb Primera gevraagd hem te bestellen voor me en na 3 weken lieten ze weten dat dit niet meer gaat lukken. De volgende nummers liggen wel in de winkel. (En misschien wordt het dan tijd om gewoon een abonnement te nemen.......) Als je hem ergens tegenkomt, dan hoor ik het graag! Ik woon in Kaatsheuvel en werk in Den Bosch, dus kan hem zo oppikken!

Ik heb de uitgever net een mail gestuurd, bedankt daarvoor!
#9 - 08-04-2010, 22:41 uur
« Laatst bewerkt op: 08-04-2010, 22:44 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Vandaag antwoord gekregen van de uitgever: ze kunnen het laatste nummer opsturen. Of ik kan van hun actie gebruik maken: een abonnement en de laatste 3 nummers gratis. Dus heb ik dat maar gedaan, heb ik meteen die 1e van dit jaar.
#10 - 12-04-2010, 21:04 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15