Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

MagicJack

Discussie gestart

Johan

Ik weet niet of er iemand is op het forum die voor weinig geld behoefte heeft aan een Amerikaans telefoonnummer maar als dat het geval is (ook als je in NL woont te gebruiken) moet je maar eens op www.magicjack.com gaan kijken.

Vorige week gekocht en werkt helemaal perfect!

#1 - 22-01-2010, 21:48 uur

Loek

Bij Google Voice kun je ook een telefoon nummer krijgen en heb je vervolgens allerlei opties hiermee; zoals forwarding naar andere nummer(s), voicemail (met vastleggen in text), blokkeren van bepaalde binnenkomende nummers etc.  Je kunt als je in amerika bent dit nummer ook gebruiken om tegen lage tarieven naar het buitenland te bellen (NL 2ct/minuut).  Of je het ook kunt gebruiken als je in NL woont weet ik niet, maar het is gratis en een verdomd handige optie voor nederamerikanen ... en toekomstige nederamerikanen
  ;)
#2 - 23-01-2010, 17:31 uur
« Laatst bewerkt op: 23-01-2010, 17:34 uur door Loek »

Annique & Maarten

Voor Google Voice moet je wel een 'invite' hebben... :-\
#3 - 24-01-2010, 15:14 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

Loek

Dat duurt meestal niet zolang nadat je op de "request an invite" link hebt geklikt; althans voor mij.  Maar mogelijk dat dat alleen geldt voor US ingezetenen.
#4 - 25-01-2010, 16:19 uur

ned in MO

Ik heb ook magic jack. twee zelfs.
Binnen USA en canada gratis bellen, ook als je zo'n ding in ned aan je computer hebt hangen. Voicemail gaat naar je email.
Alleen faxen gaat wat moeilijk
Gewoon voor mij naar ned bellen is 2 cent per minuut (behalve naar mobiele telefoons embarressed )

Met skype kan het ook gweoon voor 2 cent per minuut naar nederland (met wifi verbinding) en als je my via skype belt wordt het doorgeschakeld naar mijn mobiel
#5 - 25-01-2010, 18:08 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

sweatbox

Voor Google Voice moet je een Amerikaans nummer hebben dat je door laat sturen naar Google mailbox.
Bij Skype kun je een telefoonnumer in andere landen kopen (die je dan weer kan doorlussen naar Google Voice)
#6 - 03-02-2010, 19:28 uur

Loek

Maar dat amerikaanse nummer bij Google krijg je gratis van hun.  Je kunt kiezen uit een lijst met nummers.  Je kunt dat vervolgens doorschakelen naar je eigen telefoon en/of mobieltje of het koppelen aan voicemail enz  Mijn Google Voice nummer is door geschakeld naar mijn andere reeds bestaande nummers.  Voor dit nieuwe nummer hoefde ik niet te betalen bij google.  Je kunt vervolgens ook bij Google via dit nummer dan overal ter wereld bellen voor 2 ct/min.  Het gesprek wordt via je Google nummer doorverbonden naar een van je andere bestaande telefoons of je kunt net als skype via de computer bellen.
#7 - 03-02-2010, 23:14 uur
« Laatst bewerkt op: 03-02-2010, 23:18 uur door Loek »

Staceybeesie

Wij hebben via Skype een jaar abonnement voor 1 jaar voor $35.- onbeperkt naar NL bellen.
(geld niet voor mobieltjes overigens.) Voor de landlijnen, bellen via ip-adressen is altijd gratis. Bevalt  ons prima.
#8 - 19-02-2010, 18:52 uur
Groetjes Petra

lili

hallo,

Via via ben ik op de hoogte gebracht van Magic Jack. Ik correspondeer met een gevangene in de US en om de kosten voor hem wat binnen de perken te houden werd mij gezegd om dit via Magic Jack te doen.
Kan iemand me vertellen hoe ik aan dat ding kom? Wat ik moet doen als ik het heb? Nu is het zo dat ik alleen maar gesprekken kan ontvangen en niet zelf kan bellen daar naartoe... . Moet de andere kant ook iets doen hiervoor of niet?
Ik las ook iets van Amerikaanse nummers kopen??? Waar doe ik dit en wat kost dat?
Het zijn een heleboel vragen maar ik ben nieuw in dit gebeuren en als iemand me een site of zo kan vertellen waar ik alle info kan vinden hierover en waar mijn vragen worden beantwoord dan ben ik helemaal blij  >:D

Alvast bedankt :afro:
groetjes Lili :D
#9 - 04-04-2010, 20:31 uur

Bakvet

In het begin van deze discussie maakte iemand vaag melding van www.magicjack.com - heb je daar al eens gekeken? Daar wordt uitgelegd hoe een en ander werkt en hoe je eraan kunt komen.

Dan lijkt de meest slimme aanpak: kijk of je bij Magic Jack een lokaal nummer kunt krijgen wat overeenkomt met de zone waar die gast tijdelijk gehuisvest is. En dan maar hopen dat hij niet wordt overgeplaatst, want dan heb je er niet zoveel meer aan.
#10 - 04-04-2010, 23:32 uur

ned in MO

lili heeft een PB
#11 - 08-04-2010, 06:12 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15