Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

McGangbang

Discussie gestart

sweatbox

DIY bij McDonalds: the McGangbang



Een hot topic in de blogsphere een tijdje terug.
#1 - 11-05-2009, 07:43 uur
« Laatst bewerkt op: 11-05-2009, 18:50 uur door sweatbox »

bgroeneveld

Ooit 'Supersize Me' gezien? Toont dat alleen McDonald's eten eten allerlei kwalen kan veroorzaken. Ik ga 1  keer per jaar om me eraan te herinneren waarom ik nooit ga.
#2 - 11-05-2009, 14:52 uur

michael66

Erg leuk .....
Ook erge onzin. Je kunt zoveel verzinnen rond hamburgers als je wilt, het meeste is al gezegd en/of bekend.

 Ik hou zelf niet zo van dit soort "opruiende" zaken.
#3 - 11-05-2009, 16:55 uur

sweatbox

Wat is hier opruiend aan?
#4 - 11-05-2009, 18:53 uur

DNZ

OOOH KEI LEKKER


sorry guys  embarressed
maar ik ben volgens mij echt een van de grootste MAC en BURGERKING verslaafde die er is
GOD wat ben ik blij dat ik nog een fatsoenlijk figuur heb  ;D
#5 - 14-07-2009, 15:33 uur

Chris RTA

Super size me is natturlijk de grootste onzin die er is.
Je kunt het zien als de papparazzi. Ze laten het altijd erger lijken dan het is.

Tegen over Super Size Me is nog een documentaire geweest van iemand die gewoon gevarieerd ook 3 maanden alleen Mac food at.
Deze gozer is afgevallen. Je kunt thuis ook alleen maar pannekoeken eten, denk niet dat je afvalt.

Dit heeft dus niks met de mac te maken, maar meer wat je zelf eet, waar dan ook.

#6 - 14-07-2009, 16:33 uur

Bugs

Super size me is natturlijk de grootste onzin die er is.
Je kunt het zien als de papparazzi. Ze laten het altijd erger lijken dan het is.

Tegen over Super Size Me is nog een documentaire geweest van iemand die gewoon gevarieerd ook 3 maanden alleen Mac food at.
Deze gozer is afgevallen. Je kunt thuis ook alleen maar pannekoeken eten, denk niet dat je afvalt.

Dit heeft dus niks met de mac te maken, maar meer wat je zelf eet, waar dan ook.

Helemaal mee eens!
Alvorens we Supersize Me zijn gaan kijken zijn we eerst naar McDonalds geweest.
Onder het genot  van een flinke portie McFood hebben we naar het verhaal gekeken.  8)

#7 - 14-07-2009, 18:47 uur

Mrjn

Pas na Supersize Me is de McDonalds zeer sterk de gezonde keuzes in hun menu gaan promoten. Voor die tijd interesseerde het ze geen bal of je voor de hamburger of voor de salade kwam. Daarna zijn pas de acties met de stappentellers en de keuzeoptie voor een side salad ipv friet gekomen.

Daarbij gaan de meeste mensen helemaal niet naar de McD voor de gezonde optie. Je gaat naar de McD voor de vette hap. Net zoals je ook niet naar de snackbar gaat voor een bordje broccoli. De point van SM was dan ook dat de slechte keuze die het merendeel van de mensheid maakt als ie naar McD gaat en dan ook de mensen die elke dag naar dit soort gelegenheden gaan, nog slechter voor je blijken te zijn dan iedereen al dacht. En ja, je kunt er (nu) ook gevarieerd eten, maar daar ging het niet om, omdat mensen daar niet voor kiezen.
#8 - 14-07-2009, 19:19 uur

Chris RTA


Er wordt nu inderdaad meer aan salade promotie gedaan dan vroeger mede omdat er gewoon meer aandacht aan gezond eten werd besteed door alle media e.d..
McD heeft altijd al salades gehad, dus niet ineens na die documentaire. Er wordt wel meer nadruk op gelegd. Maar dat is geheel logisch als je je moet verdedigen tegen de media die de documentaire naar voorpagina nieuws haalt en op prime time tv.

Ik ben het ermee eens dat je naar McD gaat voor een vette hap en niet voor een gezonde maaltijd. Maar dat is een keuze van de mens zelf.
In de documentaire wordt McD naar beneden gehaalt dat het zo slecht is. Terwijl je zelf de schuldige bent.

Elke dag Denny's zal ook niet de beste keuze zijn. Maar wel lekker.

#9 - 16-07-2009, 14:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15