Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mensen op zoek in PA

Discussie gestart

pzuidema

Hello everyone,

Wij wonen nu meer dan een jaar in ons huurhuis in Lakewood, NJ en hebben eindelijk van alles rond rond een hypotheek en ons droomhuis gevonden. Dit is in Morrisville, Bucks County in Pennsylvania. De reden waarom ik dit zo nadrukkelijk schrijf, is omdat de makelaar waar we zaken mee doen, Jon Salem, zegt dat hij in exact dezelfde plek ook met een ander Nederlands paar aan het zoeken is naar een huis. En ik wou eigenlijk mijn geluk er even op wagen om te kijken of deze personen toevallig hier ook op het netwerk zitten.

Als dat zo is, laat gerust wat horen!

Peter en Nessa
#1 - 21-09-2007, 19:23 uur
Ik quote graag mezelf als ik zeg; ik quote graag mezelf.

hollandranch

Hello everyone,

Wij wonen nu meer dan een jaar in ons huurhuis in Lakewood, NJ en hebben eindelijk van alles rond rond een hypotheek en ons droomhuis gevonden. Dit is in Morrisville, Bucks County in Pennsylvania. De reden waarom ik dit zo nadrukkelijk schrijf, is omdat de makelaar waar we zaken mee doen, Jon Salem, zegt dat hij in exact dezelfde plek ook met een ander Nederlands paar aan het zoeken is naar een huis. En ik wou eigenlijk mijn geluk er even op wagen om te kijken of deze personen toevallig hier ook op het netwerk zitten.

Als dat zo is, laat gerust wat horen!

Peter en Nessa

Kan die makelaar niet de naam geven?
#2 - 21-09-2007, 20:13 uur

pzuidema

Helaas, dat mag hij niet.
#3 - 21-09-2007, 20:20 uur
Ik quote graag mezelf als ik zeg; ik quote graag mezelf.

Loek

Ik had iets vergelijkbaars toen ik een huis kocht in Denver.  Onze makelaar deed ook zaken met een ander NL stel, en meldde dat aan ons.  Hij mocht onze gegevens niet doorgeven aan hen, vanwege privacy regels, maar het andere stel had hem expliciet toestemming gegeven om hun gegevens aan ons te geven.  Indien wij wilden konden we dan contact met hen opnemen, hetgeen we ook gedaan hebben.  We komen nu 15 jaar later nog steeds bij elkaar over de vloer.  Misschien dat iets dergelijks voor jullie werkt?  Je geeft de makelaar toestemming om jouw adres gegevens aan die andere NLs door te geven.  Het is dan aan hen om eventueel contact met jou te zoeken als ze daar zin in hebben.
#4 - 21-09-2007, 21:03 uur
« Laatst bewerkt op: 21-09-2007, 21:04 uur door Loek »

Jez

Geen bekenden in Bucks County, wel een (aangetrouwde) neef, die landschappen en vooral barns schildert in Bucks County. En ook alleen maar van Bucks County. Hij heet Jas Szygiel em woont in Chalfont.
#5 - 21-09-2007, 22:47 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Fisherman

Hallo ik ben beniewd of jullie inmiddels dat nederlandse paar hebben gevonden? Ik zie dat dit topic van een tijdje geleden is maar ik ben pas lid van dit forum. Ik ken geen mensen in die plaats maar ik woon er zelf niet zo ver vandaan,ik woon in de omgeving van Princeton NJ.
#6 - 24-05-2008, 07:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15