Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Met opgeladen batterij op vakantie!

Discussie gestart

Wop

Vanaf morgen nieuwe regels mensen! Zorg dat je mobiel, laptop en/of Ipad is opgeladen voordat je naar de luchthaven vertrekt!

http://nos.nl/artikel/671787-naar-vs-ook-gsm-aan-op-schiphol.html
#1 - 07-07-2014, 17:13 uur

Hans B

Oef !!!

Ik ga volgende week en neem altijd onze oudste laptop mee voor reisverslag bijhouden en foto's overzetten.
De accu heeft het bijna begeven, maar op stroom werkt die prima, weliswaar zeer traag, maar hij doet het.
Je weet wel, een dag aan de stroom en 10 minuten accu plezier.
Ik zal hem thuis opladen, maar ben benieuwd of ik bij Schiphol security nog stroom heb.
Misschien hebben ze oplaadpunten geďnstalleerd die gebruikt kunnen worden.
Zal een hoop extra tijd gaan kosten.
#2 - 07-07-2014, 19:26 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Helaas, het is nodig. Gelukkig wordt er gewerkt aan betere sensoren zodat deze extra controles waarschijnlijk ooit overbodig kunnen worden. Die extra paar minuten bij security maakt mij in ieder geval niet uit; liever dat dan nooit meer thuis komen.

Gr. Pieter
#3 - 07-07-2014, 21:45 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Allemaal prima, maar dan mag Apple wel eens gaan werken aan een langere batterijduur. Dat dingt hangt twee keer per dag aan het sap.
#4 - 07-07-2014, 21:48 uur



Wop

Allemaal prima, maar dan mag Apple wel eens gaan werken aan een langere batterijduur. Dat dingt hangt twee keer per dag aan het sap.

Men zegt dat we allemaal mobieltjes hebben, maar eigenlijk zijn het allemaal "vaste" telefoons  >:D
#5 - 08-07-2014, 10:55 uur

Wop

Oef !!!

Ik ga volgende week en neem altijd onze oudste laptop mee voor reisverslag bijhouden en foto's overzetten.


Hans, vergeet niet je reisverhaal in te sturen!
#6 - 08-07-2014, 11:01 uur

jhbechthum

De regel komt me niet echt niew over. Jaren geleden zag ik al dat mensen hun laptop open moesten doen en aanzetten. Het eerste teken van leven op het scherm was al voldoende om door te mogen.

Overigens zou ik niet weten waarom je een lege laptop/tablet/telefoon mee zou nemen (behalve Hans dan ;)) Ik zorg altijd dat alles volledig opgeladen is zodat je ook bij ernstige vertraging nog werkende electronica hebt.

Johan.
#7 - 08-07-2014, 18:52 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Wop

De regel komt me niet echt niew over. Jaren geleden zag ik al dat mensen hun laptop open moesten doen en aanzetten. Het eerste teken van leven op het scherm was al voldoende om door te mogen.


Johan.

Het klopt, wat je zegt Johan. Ik meen mij dat ook te herinneren. Nadat voor een periode van drie jaar niet was geweest , hoefde het  niet meer.  EN nu dus weer wel..

Wat ik mij afvraag; wat als het wel een bom is en die activeer je bij het aanzetten  >:D  :D
#8 - 11-07-2014, 19:01 uur

Old Faithful

Wat ik mij afvraag; wat als het wel een bom is en die activeer je bij het aanzetten  >:D  :D
#9 - 11-07-2014, 19:36 uur
Groet,

Old Faithful

Bakvet

Nou ze bekijken het maar lekker. Mijn batterij is pas opgeladen als ik terug kom van vakantie.
#10 - 11-07-2014, 20:18 uur

Wop

Nou ze bekijken het maar lekker. Mijn batterij is pas opgeladen als ik terug kom van vakantie.

 :afro:
#11 - 12-07-2014, 11:44 uur

Pieter79

Nou ze bekijken het maar lekker. Mijn batterij is pas opgeladen als ik terug kom van vakantie.

Ja, zo kun je het natuurlijk ook bekijken.... :)
#12 - 12-07-2014, 19:17 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

Oef !!!
Ik ga volgende week en neem altijd onze oudste laptop mee voor reisverslag bijhouden en foto's overzetten.
Hans, vergeet niet je reisverhaal in te sturen!
Is geen verhaal, veel te lang. Ik zal even kijken wat ik doe.
#13 - 17-07-2014, 21:22 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Hans B

Wat betreft de opgeladen batterij.
Ik had ons oude laptoppie een dag aan de stroom.
Eenmaal op Schiphol was er geen controleur die er naar omkeek.
Gewoon even uit je tas halen (net als voorgaande jaren) en er weer in.
Niets aanzetten.
Ik dacht dan zal het in Amerika zeker gaan gebeuren, maar ook hier geen extra controle.

Anderen andere ervaring?
#14 - 17-07-2014, 21:28 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Net terug uit Finland (dus Schengen); bij security op Schiphol moesten we alleen foto- en videocamera aanzetten, tablet en laptop niet. Terug vanaf Finland (Oulu, om precies te zijn) hoefde dat niet.
#15 - 17-07-2014, 23:25 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15