Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

moet starbucks naar nederland?

Discussie gestart

Chiefram

Dan zou DE zo slim moeten zijn om daarop in te springen...
#166 - 04-11-2005, 17:48 uur

persianBrit

Dan zou DE zo slim moeten zijn om daarop in te springen...

volgens mij is het daarvoor al te laat..:-)
zoals je hier eerder heb kunnen lezen gaat starbucks zich begin 2006 uitbreiden in Schiphol.. (ok,  de store zal nog niet toegankelijk voor iedereen zijn, maar toch...) het is een eerste stap.

de DE moet zo snel mogelijk met een ontzettend agressieve en effectieve marketing campagne aan komt zetten, anders zou SB wel eens de winaar kunnen zijn...

#167 - 04-11-2005, 17:53 uur

sweatbox

de DE moet zo snel mogelijk met een ontzettend agressieve en effectieve marketing campagne aan komt zetten, anders zou SB wel eens de winaar kunnen zijn...

Dat zou dan voor het eerst buiten de States zijn. Vergeet niet dat het gaat om een van de vele horeca lokaties op Schiphol. Doelgroep is overduidelijk de Yank met heimwee, die maar niet kon wennen aan die kleine kopjes Illy, Lavazza of Segafredo. ;D
#168 - 05-11-2005, 09:09 uur

Poeliepoel

Ja, graag ! Ik zocht in Londen een behoorlijk koffiecafé en zie Starbucks ... vervolgens zochten wij alleen nog naar een Starbucks als we trek hadden. Goede kwaliteit (en zelfs lekkere stroopwafels .. is dat Amerikaans dan  :-*?) koffie, gezellig druk en schone toiletten.
Dus kom maar op met die Starbucksen in Nederland!! :icon_rolleyes:
#169 - 25-12-2005, 11:25 uur

B-man

Ja, graag ! Ik zocht in Londen een behoorlijk koffiecafé en zie Starbucks ... vervolgens zochten wij alleen nog naar een Starbucks als we trek hadden. Goede kwaliteit (en zelfs lekkere stroopwafels .. is dat Amerikaans dan  :-*?) koffie, gezellig druk en schone toiletten.
Dus kom maar op met die Starbucksen in Nederland!! :icon_rolleyes:

Stroopwafels is niet Amerikaans. ik werd bijna vermoord als ik er weer een aantal uit Nederland had laten overkomen. Misschien is het wat makkelijker vanuit Nederland naar Londen overgewaaid!?

B-man
#170 - 25-12-2005, 12:05 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

PetraVS

Bij Starbucks hier kunnen we ook heerlijke stroopwafels krijgen.
#171 - 25-12-2005, 22:57 uur

Mark

Ik zie Starbucks maar wat graag hier in Nederland komen  :D
#172 - 25-12-2005, 23:39 uur

persianBrit

hahaha.. toen ik de topic startte dacht ik ook zo.. Ik denk nog steeds dat het wel goed komt, alleen duurt het nu wel erg lang... ::) voor een Starbucks enthusiast zoals ik...
#173 - 26-12-2005, 12:32 uur

Skydriver

Anders wij wel!! Héérlijke koffie hebben ze daar!  2006-02
#174 - 08-01-2006, 16:02 uur
The USA....What else?

Mississippi

Bij Starbucks hier kunnen we ook heerlijke stroopwafels krijgen.

??? Goudse Stroopwafels zoals in NL ???

#175 - 08-01-2006, 22:24 uur

Chiefram

Ohhh... Dat ziet er lekker uit !!!!!!!!!!!

Ben vandaag nog even bij Starbucks geweest (Grande Capucino en een overheerlijke Classic Coffee Cake)! :)
Maar stroopwafels heb ik zelf nog nooit bij Starbucks gezien, anders was ik er helemaal niet meer weg te slaan, haha...

Petra... Je hebt MAZZEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#176 - 09-01-2006, 02:00 uur

persianBrit

is er nog nieuws over starbucks anyone??
#177 - 18-01-2006, 20:20 uur

Wop

Yup, zie ut breaking news..

Je kan trouwens online een petitie tekenen om Starbucks naar NL te halen.

#178 - 19-04-2006, 22:24 uur

Rebecca

Nou ik heb getekend!  2006-01
#179 - 20-04-2006, 09:09 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

persianBrit

Nou ik heb getekend!  2006-01

Ik ook :)
goede zaak dit.. thanks for the link!
#180 - 20-04-2006, 16:03 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15