Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

moet starbucks naar nederland?

Discussie gestart

Bakvet

Zijn er opvallende verschillen tussen de Akense Starbucks en de zaken in de VS? (Mag ook voor Zaventem of Schiphol beantwoord worden natuurlijk.)
Succes.
#226 - 21-08-2008, 21:54 uur

wim put

Zijn er opvallende verschillen tussen de Akense Starbucks en de zaken in de VS? (Mag ook voor Zaventem of Schiphol beantwoord worden natuurlijk.)
Succes.
Zoals je weet is Mc Donald ketens overal in de wereld hetzelfde, okk dezelfde menu's. Dan denk ik dat ze bij Europese Starbucks hetzelfde is dan in de USA.
Wim
#227 - 21-08-2008, 22:14 uur
usa.eigenstart.nl

sweatbox

Succes.
Zoals je weet is Mc Donald ketens overal in de wereld hetzelfde, okk dezelfde menu's. Dan denk ik dat ze bij Europese Starbucks hetzelfde is dan in de USA.
Wim

In Amerika is Starbucks een soort van vervangende huiskamer met fauteuils en salontafels. In Nederland wordt het een snackbarachtige take-away.
#228 - 22-08-2008, 08:15 uur

Mrjn

Succes.
Wim

De McD's zijn niet overal hetzelfde in de wereld. Ze hebben ook niet dezelfde menu's. Voor een groot deel komt het wel overeen, maar niet alles. Net als KFC is ook niet overal in de wereld hetzelfde. Dus ik vermoed dat ook bij de Starbucks e.e.a. aangepast zal worden aan lokale smaken.
#229 - 22-08-2008, 19:17 uur

MissCali

Nou, ik hoop dat de nederlandse Starbucks koffie net zo gaat smaken als die in Amerika (heb die op Schiphol nog niet geprobeerd; toen ik op Schiphol was bij vertrek had ik nog nooit van Starbucks gehoord!), want die vind ik echt heerlijk!!
#230 - 23-08-2008, 02:18 uur

persianBrit

Nou, ik hoop dat de nederlandse Starbucks koffie net zo gaat smaken als die in Amerika (heb die op Schiphol nog niet geprobeerd; toen ik op Schiphol was bij vertrek had ik nog nooit van Starbucks gehoord!), want die vind ik echt heerlijk!!

smaakt hetzelfde.
#231 - 25-08-2008, 23:55 uur

Bakvet

Wim
Wat mij opviel bij Starbucks in Duitsland is dat je bij gebruik in het restaurant zelf een stenen mok krijgt. Doordat 'De Groenen' in Duitsland in de regering gezeten hebben is men daar sterk aan afvalscheiding en -beperking gaan doen. Ik vind het absoluut veel lekkerder drinken dan uit zo'n 'wegwerp' papieren beker. Je ziet in Dld. ook mensen die bij hun gebak een half liter water nemen en dan netjes het flesje inleveren voor het 'kwartje' statiegeld. Dat staat wel een beetje zielig. Jammer ook dat ze van dat bouwmarkt-kwaliteit meubilair hebben.

In Amerika is Starbucks een soort van vervangende huiskamer met fauteuils en salontafels. In Nederland wordt het een snackbarachtige take-away.
Doordat de exploitatie in handen komt van NS-dochter (en koffie-monopolist op de stations) Servex moeten we vermoedelijk voor het ergste vrezen.
#232 - 02-09-2008, 21:27 uur
« Laatst bewerkt op: 13-04-2009, 00:13 uur door Bakvet »

MissCali

Wim
Wat mij opviel bij Starbucks in Duitsland is dat je bij gebruik in het restaurant zelf een stenen mok krijgt. Doordat 'De Groenen' in Duitsland in de regering gezeten hebben is men daar sterk aan afvalscheiding en -beperking gaan doen. Ik vind het absoluut veel lekkerder drinken dan uit zo'n 'wegwerp' papieren beker. Jammer alleen dat ze van dat Leenbakker meubilair hebben. Je ziet er ook mensen die bij hun gebak een 0,5 liter water nemen en dan netjes het flesje inleveren voor het kwartje statiegeld. Dat staat wel een beetje zielig.

Doordat de exploitatie in handen komt van NS-dochter (en koffie-monopolist op de stations) Servex moeten we vermoedelijk voor het ergste vrezen.

Dan zit er dus niets anders op dan koffie kopen en zo snel mogelijk weglopen...  :D
#233 - 02-09-2008, 22:11 uur

frans410

Ik hoorde dat ze meer zaken in Nederland willen gaan plaatsen...
Kan niet wachten, lekker elke dag ff langs voor een bakkie...
#234 - 26-09-2008, 13:57 uur
When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

persianBrit

Dat zel wel even duren . afijn, sinds de opening van mijn topic over starbucks is er echt veel veranderd. (ik impliceer overigens niet dankzij mijn post >:D)  We hebben inmiddels 3 starbucks' in NL waarvan er 1 toegankelijk is.  Dit moet en kan beter en SB zal binnenkort wel meer stores gaan openen denk ik.l
#235 - 02-10-2008, 14:54 uur

Wop

Dat zel wel even duren . afijn, sinds de opening van mijn topic over starbucks is er echt veel veranderd. (ik impliceer overigens niet dankzij mijn post >:D)  We hebben inmiddels 3 starbucks' in NL waarvan er 1 toegankelijk is.  Dit moet en kan beter en SB zal binnenkort wel meer stores gaan openen denk ik.l

Ik kan je uit ervaring melden dat er twee toegankelijk zijn, beiden op Schiphol.
#236 - 03-10-2008, 08:47 uur

sweatbox

Wacht nog maar even met die Starbucks.

"The more Starbucks a country has, the bigger its financial problems"

IJsland is de uitzondering die de regel bevestigt.
#237 - 21-10-2008, 19:36 uur
« Laatst bewerkt op: 22-10-2008, 20:24 uur door sweatbox »

Bakvet

Bedankt voor de tip. 67 Starbucks in Istanbul, dat voorspelt niet veel goeds.
#238 - 21-10-2008, 21:02 uur

persianBrit

hmm.. Dan maar even wachten... Gewoon even naar schiphol rijden als we er zin in hebbn.. :)
#239 - 22-10-2008, 17:47 uur

wim put

In Brussel Airport (Zaventem) hebben ze eindelijk een Starbucks. Voordat ik naar Amerika vertrek drink even een kopje koffie bij Starbucks, dan voel ik al de vakantiekribbels
Wim
#240 - 22-11-2008, 23:38 uur
usa.eigenstart.nl

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15