Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

moet starbucks naar nederland?

Discussie gestart

Pete.Z

Tegen beter weten in,laatst bij het ophalen van een vriend op Schiphol,toch maar weer eens een bak koffie gescoord bij Starbucks.

Eerlijk is eerlijk,de formule is exact hetzelfde als in Amerika,heel veel,en heel vies....... :P
#241 - 23-11-2008, 00:17 uur

persianBrit

Tegen beter weten in,laatst bij het ophalen van een vriend op Schiphol,toch maar weer eens een bak koffie gescoord bij Starbucks.

Eerlijk is eerlijk,de formule is exact hetzelfde als in Amerika,heel veel,en heel vies....... :P

Vieeeeeeessss?? ???
Ik ben blij dat we nu eindelijk een paar starbucks winkels in NL hebben. Hoewel er eigenlijk maar 2 toegankelijk zijn (beiden op schiphol)
#242 - 30-11-2008, 18:35 uur

persianBrit

Er is zelfs een Starbucks Hyves.. :)

http://starbucks3.hyves.hyve.nl/
#243 - 18-01-2009, 13:56 uur

Verelle

Veel fans voor Starbucks hier op het forum, ik vind het persoonlijk veel te duur en bovendien zijn er genoeg tentjes in Nederland die veel betere koffie serveren dan Starbucks.....jammer dat alles in een keten vorm gegoten moet worden.

Het oorspronkelijke idee voor Starbucks in zijn huidige vorm in op gedaan in Milano, Howard Schultz (CEO Starbucks) was op bezoek in Milaan en wilde espresso en koffiedranken toevoegen aan het assortiment van het toen bestaande bedrijf. Ik moet zeggen, nu nog steeds zijn die koffiebarretjes een stuk beter dan wat je bij Starbucks kunt krijgen, en voor veel minder geld. Je zult daarom in heel Italie geen Starbucks ooit terugvinden, omdat ze originele concept al lang in handen hadden.  ;D

#244 - 20-01-2009, 10:12 uur
In april terug naar Amerika

persianBrit

Veel fans voor Starbucks hier op het forum, ik vind het persoonlijk veel te duur en bovendien zijn er genoeg tentjes in Nederland die veel betere koffie serveren dan Starbucks.....jammer dat alles in een keten vorm gegoten moet worden.

Het oorspronkelijke idee voor Starbucks in zijn huidige vorm in op gedaan in Milano, Howard Schultz (CEO Starbucks) was op bezoek in Milaan en wilde espresso en koffiedranken toevoegen aan het assortiment van het toen bestaande bedrijf. Ik moet zeggen, nu nog steeds zijn die koffiebarretjes een stuk beter dan wat je bij Starbucks kunt krijgen, en voor veel minder geld. Je zult daarom in heel Italie geen Starbucks ooit terugvinden, omdat ze originele concept al lang in handen hadden.  ;D

Waarom? Het is toch hartstikke lekker !  Eerste post in de topic heb ik al aangegeven dat het niet gaat lukken in Italie omdat SB dat gewoon niet wil. Ze willen het niet omdat Italie al een bestaande koffiecultuur heeft waar je U tegen zegt zoals je zegt , maar ik weet niet of het goedkoper is dan SB? (wat op zich al best wel duur is)!
#245 - 13-02-2009, 23:16 uur

Bakvet

Een espresso, staande aan de bar van een dorpscafe kost er... 80 cent? Meer toeristisch een euro of 1,20. Heeft SB ongeveer dezelfde prijzen?
#246 - 14-02-2009, 19:37 uur

Ruud2004

Hoeveel expresso's gaan er in een SB-mok medium.  :o   (ik wil niet weten hoeveel er in een "Large" gaan)
#247 - 14-02-2009, 19:42 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

persianBrit

Hoeveel expresso's gaan er in een SB-mok medium.  :o   (ik wil niet weten hoeveel er in een "Large" gaan)
Ik zou het niet weten maar misschien kun je hier het antwoord vinden.. (middels wat gepuzzel..)

http://everything2.com/index.pl?node_id=668986
#248 - 04-03-2009, 12:23 uur

Mrjn

Starbucks is binnen. Contract met de NS was m.i. de enige manier om echt voet aan de grond te krijgen hier. En het is ze uiteindelijk gelukt.
#250 - 13-04-2009, 08:51 uur

persianBrit

Starbucks is binnen. Contract met de NS was m.i. de enige manier om echt voet aan de grond te krijgen hier. En het is ze uiteindelijk gelukt.

Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor we het echt gaan zien in stations etc..

Ik ben wel erg blij dat sinds ik de topic begonnen ben er VEEL veranderd is. (natuurlijk komt dat allemaal door mijn topic  ^-^ ;D) . Maar even serieus; ik denk dat velen van ons in 2004,5,6 en 7 niet hadden durven dromen dat SB naar NL zou komen . Er is in die 4 jaar heel wat veranderd!

Nu hopen dat ze steeds meer shops gaan openen in NL!
#251 - 15-04-2009, 23:03 uur

hollandranch

Ze sluiten er duizenden in Amerika omdat ze de concurrentie van McDonalds en Dunkin. Donuts niet aankunnen, dus een strategie om met dure koffie naar Nederland te komen in een recessie vraagt om grote startproblemen, ben benieuwd.
#252 - 17-04-2009, 15:59 uur

sweatbox

#253 - 18-04-2009, 08:42 uur

persianBrit

#254 - 23-04-2009, 10:26 uur

sweatbox

De reactie van Starbucks op de campagne van McDo.

Starbuck waarschuwt voor goedkope koffie op Z24
De campagne van FourStarbucks
#255 - 02-05-2009, 09:05 uur
« Laatst bewerkt op: 02-05-2009, 09:07 uur door sweatbox »

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15