Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

moet starbucks naar nederland?

Discussie gestart

kevertje

In Amsterdam , ver achter de Telegraaf, richting IJmuiden zit een grote loods waar een starbucks bord op hangt.

Is dat een distributie centrum ofzo ?

Vond het nogal opmerkelijk.
#76 - 08-09-2005, 18:24 uur

persianBrit

In Amsterdam , ver achter de Telegraaf, richting IJmuiden zit een grote loods waar een starbucks bord op hangt.

Is dat een distributie centrum ofzo ?

Vond het nogal opmerkelijk.

het is vast een distributie centrum aangezien Starbucks duidelijk nog geen plannen heeft voor Amsterdam.
verder is het  vast een onderdeel van hun "manufacturing(roasting)and customer support" waarvan ze de hoofdkantoor in amsterdam hebben gevestigd.

typisch dat we inderdaad geen starbucks outlets hebben hier maar wel een soort head office van het bedrijf..
just have to wait and see... ;)
#77 - 08-09-2005, 18:40 uur

Frank S

In Amersfoort zit naast het station een Starbucks-kloon, die er erg op lijkt. Wordt volgens mij ook door 2 Amerikanen gerund.

bedoel je kloon as in de winkel lijkt veel op starbucks of kloon as in de producten zijn (bijna) hetzelfde als starbucks's.

Allebei
#78 - 09-09-2005, 10:28 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

paul

Weet iemand misschien of Starbucks koffie in Nederland te verkrijgen is en waar?
Heb het nodig voor Amerikaanse gasten!
#79 - 28-09-2005, 15:18 uur

B-man

Ze zitten nog niet in Nederland maar ze zijn het  wel van plan. Ik dacht dat ze wilde beginnen met een soort testshop in Amsterdam maar of die er intussen al zit...

Je zou het altijd nog kunnen bestellen maar dat wordt prijzig.

B-man
#80 - 28-09-2005, 16:05 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

sweatbox

Weet iemand misschien of Starbucks koffie in Nederland te verkrijgen is en waar?

Lusten ze niks anders ofzo?

Dat Starbucksgebeuren in het Amsterdamse havengebied is het EMEA  hoofdkantoor (Europe, Middle East & Africa) en de branderij (Starbucks Manufacturing EMEA BV ).
#81 - 28-09-2005, 18:11 uur
« Laatst bewerkt op: 28-09-2005, 18:12 uur door sweatbox »

persianBrit

Lusten ze niks anders ofzo?

Dat Starbucksgebeuren in het Amsterdamse havengebied is het EMEA  hoofdkantoor (Europe, Middle East & Africa) en de branderij (Starbucks Manufacturing EMEA BV ).

ja, maar helaas kan je daar geen starbucks producten krijgen, dus het feestje gaat niet door ben ik bang..tenzij je natuurlijk naar Duitsland wil rijden voor je SB coffee :-)
#82 - 03-10-2005, 20:23 uur

Chiefram

Douwe Egberts zou hierop in moeten springen, nu de weg nog vrij is.

Het probleem denk ik is dat Nederlanders van nature al koffiedrinkers zijn en er in Nederland overal goede koffie te krijgen is. Koffie word je al aangeboden als je een bedrijf in Nederland (zakenlijk dan) bezoekt, iets dat ze hier in Amerika bijna niet kennen.

De Amerikanen (ikzelf nu ook, merk ik) gaan al 's morgens vroeg naar Starbucks, halen koffie en drinken dit half in de auto op en de rest op de zaak. Iedereen neemt zijn eigen koffie mee! LOL!
#83 - 03-10-2005, 20:27 uur

Jez

Vink niet gek; alle andere koffie is helaas niet te zuipen daar!
#84 - 03-10-2005, 21:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

schorp

Peet's coffee?
#85 - 03-10-2005, 21:54 uur

Chiefram

Jez' 'n Chief's Coffee...

;D
#86 - 03-10-2005, 22:13 uur

Jez

Hahaha, idee.............

Ik lieg trouwens; in het plaatsje Conway, New Hampshire hebben we bij "The Met" heerlijke koffie gedronken; ze hadden er zelfs echte espresso!
#87 - 04-10-2005, 21:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

sweatbox

Peet's coffee?

Dat zegt ze toch. Peet is Nederlander.

Citaat
Alfred Peet opened the first Peet's store in 1966 - with a roasting machine on the premises - at the corner of Walnut and Vine in Berkeley, a few blocks from the University of California. Mr. Peet grew up in the family's coffee and tea business in Alkmaar, Holland. After World War II, Peet worked in the tea trade in Indonesia. At age thirty-five, he moved to the San Francisco Bay Area and later opened his shop, roasting coffee in the distinctive style he learned from his family.
#88 - 04-10-2005, 22:19 uur

sweatbox

Douwe Egberts zou hierop in moeten springen, nu de weg nog vrij is.

Het probleem denk ik is dat Nederlanders van nature al koffiedrinkers zijn en er in Nederland overal goede koffie te krijgen is. Koffie word je al aangeboden als je een bedrijf in Nederland (zakenlijk dan) bezoekt, iets dat ze hier in Amerika bijna niet kennen.

Eigenlijk zeg je het zelf al, de Nederlandse koffiecultuur is anders. DE probeert van binnenuit de mensen en het bedrijfsleven aan hun producten te krijgen.

zie:
http://www.decs.nl/nl/OutOfHome/OnzeProducten/KoffieApparatuur/Koffieapparatuur.htm

Het smaakt over het algemeen beter dan het gemiddelde bakkie kantoorslobber.
#89 - 04-10-2005, 22:24 uur

Chiefram

Overigens, niet overal hebben ze slechte koffie in Amerika hoor. Ik haal nog wel eens 's morgens een lekker ontbijtje bij Burger King en neem daar dan een lekkere grote beker verse koffie bij, die ik meestal in de auto al rijdend op drink.

De koffie van Burger King is een van de beste die ik hier ooit gedronken heb. Dan heb ik het over gewone (sterke) zwarte koffie zonder suiker.

Men kan het dus wel!  :)
#90 - 04-10-2005, 23:03 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15