Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mountain Dew

Discussie gestart

jaborg

Nou wil ik het weten. Waar smaakt MD naar. Is het zoet? Bitter? Zuur? vertel vertel. Is er iets vergelijkbaars in NL? :banghead: :banghead:
#46 - 15-03-2006, 11:36 uur

Basie

Nou wil ik het weten. Waar smaakt MD naar. Is het zoet? Bitter? Zuur? vertel vertel. Is er iets vergelijkbaars in NL? :banghead: :banghead:

In Nederland is niets vergelijkbaar met Mountain Dew. :'(

En waar het naar smaakt.... dat is denk ik het moeilijke. Het is gewoon lekker, maar Pepsi (de schepper van Mountain Dew) omschrijft het als volgt:
Doing the "Dew" is like no other soft drink experience because of its daring, high-energy, high-intensity, active, extreme citrus taste.

#47 - 15-03-2006, 11:55 uur
Wat vandaag niet kan, kan morgen.

Ebelix

Ik vind het op Bitter Lemon lijken die al wat langer staat en waarvan de kracht is verdwenen.

Persoonlijk vind ik het niet lekker maar mijn vrouw en zwager zijn er dol op.
#48 - 15-03-2006, 12:21 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Basie

Het is maar goed dat smaken verschillen. Is er meer Mountain Dew voor mij. 2006-01 ;D
#49 - 15-03-2006, 12:32 uur

Chiefram

Het is veel te zoet en bij mij komt het over als een flauwe 7-Up die (net als de bitter lemon) te lang staat. Heb het twee keer geprobeerd te drinken, maar beide keren na een paar slokjes het blikje omgekiept in de spoelbak.
#50 - 15-03-2006, 17:33 uur

GCM

na een paar slokjes het blikje omgekiept in de spoelbak.

Heiligschennis!!!!!!!!  ;D
Dat noem ik nou verspilling van goede producten haha
#51 - 15-03-2006, 17:47 uur

Chiefram

Nou, dan moeten ze wel met een goed produkt aankomen! LOL!

Okay, die hebben ze ook wel, namelijk 'MONSTER'... Zowel de blauwe als de groene zijn zooo vreselijk lekker...

#52 - 15-03-2006, 17:56 uur

Loek

Als dus wilt afvallen, moet je dat zeker niet drinken.  Kijk eens op het blikje hoeveel calorien daar in zitten...
#53 - 15-03-2006, 21:36 uur

Chiefram

Als dus wilt afvallen, moet je dat zeker niet drinken.  Kijk eens op het blikje hoeveel calorien daar in zitten...

I know, daarom laat ik dit ook al staan, zoals eigenlijk alles wat ik normaal naar binnen werkte, hahaha...
Zonder dollen, de groente afdeling (slablaadjes) bij King Soopers varen er wel bij! LOL!
Verder drink ik alleen maar water en soms (voor de smaak) sinasappelsap en koffie, maar hoofdzakelijk water.

#54 - 15-03-2006, 22:25 uur

jaborg

Als het al zoet is (platte 7 up) of naar bitter lemon (plat) dan is dat al niets voor mij. Ik lust beide niet. Ik ben van het water (ijskoud). (ijs)koffie, (ijs)thee. Maar goed, als ik het een keer zie in NL ga ik het toch eens proberen.
#55 - 16-03-2006, 07:48 uur

Basie

na een paar slokjes het blikje omgekiept in de spoelbak.

Heiligschennis!!!!!!!!  ;D
Dat noem ik nou verspilling van goede producten haha

Inderdaad, dat is een doodzonde  :'(
#56 - 16-03-2006, 09:05 uur

Basie

Je moet het ook niet te veel drinken dan, of anders er iets anders voor laten staan  2006-01

Je eet toch ook niet iedere dag friet  ;D
#57 - 16-03-2006, 09:07 uur

chocovla

En daarom is de VS voor mij als light drinker een genot. Hier in Nederland kan ik kiezen uit smakeloze Cola light, wat ranzig limoen of citroen opties en that's it. Terwijl ik in de VS mocht genieten van Diet vanilla coke, diet Cherry Coke en versies met bijv. de helft aan suiker. Helaas is de Nederlandse consument niet gewend aan keuze en blijft men dezelfde standaard bagger zuipen waardoor ik bijv. mijn Dr. Pepper light niet meer kan krijgen. In de UK was het daarentegen wel te krijgen en kwam ik afgelopen weekend dan ook met enkele liters aan Diet Dr. Pepper door de douane.
#58 - 16-03-2006, 12:41 uur

Marjol

Diet cherry coke?  :D
Ik vind gewone cola light ook wel lekker, maar de cherry-versie lijkt me nog veel lekkerder :)

Ik ben door dit topic ook wel erg benieuwd geworden naar Mountain Dew. Het lijkt me helemaal niks, want ik vind 7up en bitter lemon allebei niet te drinken, maar als ik in de US ben, ga ik het toch wel even proberen ;)
#59 - 19-03-2006, 12:15 uur

Chiefram

Vaak heb je in de Amerikaanse supermarkten aanbiedingen, zoals 10 grote flessen limonade (2 liter flessen) voor $10 dollar of 3 pakjes a 12 blikjes voor $9 dollar ofzo. Dan is het zo moeilijk kiezen, omdat er zo ontzettend veel verschillende smaken en uitvoeringen bi zitten, dat je al snel met 20 flessen limonade thuis komt en dan nog heb je niet van alle smaken 1 fles! LOL!

Het aantal lights is hier inderdaad ontzettend groot. Een genot, want het kan niet dat er niets lekkers tussen zit.

In Nederland heb je ook Diet Coke enzo, (of Cola Light) maar dat smaakt echt heel anders. Is veel minder lekker dan de Amerikaanse versie. Is trouwens ook met sigaretten. Er zit zo'n ontzettend groot verschil tussen de Nederlandse Light sigaretten en de Amerikaanse Light versie, ook is het het merk hetzelfde. (Nee ik rook al 3 of 4 jaar niet meer, maar weet dit nog heel goed).
#60 - 19-03-2006, 18:04 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15