Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mountain Dew

Discussie gestart

chocovla

Diet cherry coke?  :D

Jazekers :) En het goede nieuws voor mij als regelmatige Engeland ganger is dat het nu ook in Engeland wordt verkocht. Net als Dr. Pepper Z. trouwens. Probleem is alleen dat nog niet alle supermarkten de 2 liter varianten verkopen. Oftewel als ik volgende maand weer terug kom wordt de kofferbak weer volgeladen. Heb daar trouwens in Manchester ooit eens een half liter flesje diet Vanilla coke gehad. Smaakt ook niet slecht heb het alleen nooit weer gezien  :'( Misschien moet ik zelf maar een import/export voor exotische cola's en mountain dew beginnen  2006-01
#61 - 20-03-2006, 10:04 uur

Basie

Jazekers :) En het goede nieuws voor mij als regelmatige Engeland ganger is dat het nu ook in Engeland wordt verkocht. Net als Dr. Pepper Z. trouwens. Probleem is alleen dat nog niet alle supermarkten de 2 liter varianten verkopen. Oftewel als ik volgende maand weer terug kom wordt de kofferbak weer volgeladen. Heb daar trouwens in Manchester ooit eens een half liter flesje diet Vanilla coke gehad. Smaakt ook niet slecht heb het alleen nooit weer gezien  :'( Misschien moet ik zelf maar een import/export voor exotische cola's en mountain dew beginnen  2006-01

Hoi,

Wat vertel je me nu, of lees ik het verkeerd???

Hebben ze Mountain Dew in Engeland??? daar ga ik donderdag naar toe!!!

Mail mij eens over het importbedrijfje.

Groeten, Bas(ie)
#62 - 20-03-2006, 10:07 uur
Wat vandaag niet kan, kan morgen.

chocovla

Hoi,

Wat vertel je me nu, of lees ik het verkeerd???

Hebben ze Mountain Dew in Engeland??? daar ga ik donderdag naar toe!!!

Mail mij eens over het importbedrijfje.

Groeten, Bas(ie)

Mountain dew heb ik daar niet kunnen ontdekken. Ik reageerde op de vraag van de Diet Cherry Coke. Mind you ben niet zo'n Mountain Dew liefhebber dus kan er best over heen hebben gekeken. Lijkt me stug trouwens. Je zou de roadside hotspots in de gaten kunnen houden voor bijv. grote Sainsbury's of een extra grote Tesco.
#63 - 20-03-2006, 11:48 uur

Yessica

Ik vertrek donderdag a.s. een weekje naar Miami, dus mochten er geinteresseerden zijn een paar flesjes Mountain Dew, let me know!
#64 - 20-03-2006, 12:33 uur

Basie

Ik vertrek donderdag a.s. een weekje naar Miami, dus mochten er geinteresseerden zijn een paar flesjes Mountain Dew, let me know!

You have mai!l  2006-01
#65 - 20-03-2006, 12:40 uur

Marjol

Vanilla Coke vind ik dan weer niet lekker (de normale variant dan, de light ken ik uiteraard niet).
Maar cherry coke vond ik altijd heerlijk, maar kan ik vanwege de hoeveelheid calorieen echt niet meer drinken, dus dat wordt light drinken over 3,5 maand! :)
#66 - 20-03-2006, 19:34 uur

chocovla

Om toch nog even op het onderwerp terug te komen. Misschien niet direct alleen frisdrank gerelateerd, maar ik krijg als advies deze site toegestuurd:

http://www.shopthestates.com hiernmee zou je een US adres krijgen zodat je kunt bestellen bij sites die normaal alleen in de US leveren. Zij zouden dan voor een normaal posttarief dit doorsturen.

Vind het allemaal een beetje een "too good to be true" gehalte hebben. Iemand hier ervaring mee toevallig ? Niet dat ik straks 4 kratten Diet Vanilla Coke over denk te laten vliegen en dan niks heb behalve een gat in mijn credit card  :'(
#67 - 06-04-2006, 13:27 uur

Wop

Om toch nog even op het onderwerp terug te komen. Misschien niet direct alleen frisdrank gerelateerd, maar ik krijg als advies deze site toegestuurd:

http://www.shopthestates.com hiernmee zou je een US adres krijgen zodat je kunt bestellen bij sites die normaal alleen in de US leveren. Zij zouden dan voor een normaal posttarief dit doorsturen.

Vind het allemaal een beetje een "too good to be true" gehalte hebben. Iemand hier ervaring mee toevallig ? Niet dat ik straks 4 kratten Diet Vanilla Coke over denk te laten vliegen en dan niks heb behalve een gat in mijn credit card  :'(

Ze zitten in Australie, Dus de "thuisbasis" is in ieder geval ergens anders..

Citaat
Domain shopthestates.com

Date Registered: 2003-8-20
    Date Modified: 2005-7-19
      Expiry Date: 2006-8-20
             DNS1: ns754.dizinc.com
             DNS2: ns755.dizinc.com

Registrant

Shop the States LLC
                   PO Box 17 Northgate
                   Brisbane
                   QU
                   4013
                   AU

Administrative Contact

Shop the States LLC
                   Cameron Bull
                   PO Box 17 Northgate
                   Brisbane
                   4013
                   AU
                   8777604962
                   [email protected]

Technical Contact

Shop the States LLC
                   Cameron Bull
                   PO Box 17 Northgate
                   Brisbane
                   4013
                   AU
                   8777604962
                   [email protected]
#68 - 06-04-2006, 13:43 uur

Loek

... Zij zouden dan voor een normaal posttarief dit doorsturen. ...

En dat is nou net de adder onder het gras.  Die "normale" posttarieven zijn niet mis.  Moet je maar eens op USPS.com kijken wat het kost om een pakje van een kilo van de US naar NL te sturen.  Dat is meestal meer dan 1 kilo US producten kost.
#69 - 09-04-2006, 00:59 uur

Basie

Ik heb idd eens gekeken wat drie treetjes Mountain Dew kost om dat op te laten sturen, en dan kan je ze niet zo goed bij USA Today gaan halen, dat is dan even duur. :o
#70 - 09-04-2006, 10:44 uur

chocovla

... Zij zouden dan voor een normaal posttarief dit doorsturen. ...

En dat is nou net de adder onder het gras.  Die "normale" posttarieven zijn niet mis.  Moet je maar eens op USPS.com kijken wat het kost om een pakje van een kilo van de US naar NL te sturen.  Dat is meestal meer dan 1 kilo US producten kost.

Dat vreesde ik al. Dat is het nadeel van frisdrank. Het kost niet zo veel maar weegt er direct flink in. Naja dan maar even een collega lief aan kijken die over 2 weken richting Florida trekt. En tijdens mijn volgende US vacation eens kijken of ik iets kan bundelen door het zelf ter plekke op te sturen. Wat zou een container kosten ? ::)
#71 - 10-04-2006, 10:22 uur

towncar59

Net te horen gekregen van America-Today dat ze Mountain Dew niet meer mogen verkopen omdat 'er een stof in zit die in Europa niet verkocht mag worden'  :o
Ze hebben als vervanger nu 'Mountain Star'...iemand daar wel eens van gehoord ?

Ron
#72 - 10-04-2006, 17:25 uur

Wop

Net te horen gekregen van America-Today dat ze Mountain Dew niet meer mogen verkopen omdat 'er een stof in zit die in Europa niet verkocht mag worden'  :o
Ze hebben als vervanger nu 'Mountain Star'...iemand daar wel eens van gehoord ?

Ron

Dat heb ik volgens mij ook wel eens gehad, is volgens mij hetzelfde..
#73 - 10-04-2006, 17:46 uur

towncar59

Mmmm...k zal donderdag eens naar Rotterdam rijden, even wat blikjes halen om te proberen...

Ron
#74 - 10-04-2006, 18:37 uur

chocovla

Ik heb idd eens gekeken wat drie treetjes Mountain Dew kost om dat op te laten sturen, en dan kan je ze niet zo goed bij USA Today gaan halen, dat is dan even duur. :o

Pakje van 20 kilo:

Mailing Services   (Show Dimensions)    Estimated
 Delivery Time*     Price
    Global Express Guaranteed® Document Service  more info about Global Express Guaranteed Document Service 
          See Service Guide Before Mailing    
2 - 3 Days
   $202.25
    Global Express Guaranteed® Non-Document Service  more info about Global Express Guaranteed Non-Document Service 
          See Service Guide Before Mailing    
2 - 3 Days
    Calculate
    Global Express Mail™ (EMS)  more info about Global Express Mail (EMS)      
3 - 5 Days
   $158.10
    Airmail Parcel Post  more info about Airmail Parcel Post      
4 - 10 Days
   $139.40
    Economy (Surface) Parcel Post  more info about Economy (Surface) Parcel Post      
4 - 6 Weeks
   $53.50

neeeeee laat maar  embarressed
#75 - 11-04-2006, 13:24 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15