Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Mountain Dew

Discussie gestart

Jill

niet dat ik iets aan deze discussie toe te voegen heb, maar ik ben ZO'N enorm grote Mt Dew fan... Het is één van de eerste dingen die ik koop elke keer ik in de States aankom! ;)
#76 - 18-04-2006, 12:22 uur

Wop

Ik ben op dit moment een lekkere MD aan het drinken...  ;D ;D ;D

Wilde ik jullie gewoon even laten weten ...

2006-05
#77 - 18-04-2006, 22:53 uur

B-man

2006-05

Jammie jammie!
#78 - 18-04-2006, 22:55 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Basie

2006-05

Proost en geniet er van!!  :P

Ik heb hier op mijn computer kamer bijna alle lege flesjes en blikjes staan die ik ondertussen gedronken heb. Mijn vriendin is er niet helemaal blij mee.

#79 - 18-04-2006, 23:13 uur
Wat vandaag niet kan, kan morgen.

Basie

Ik was pas jarig en wat staat er dan in mijn koelkast????

MOUNTAIN DEW, dan is het toch meteen echt feest!!!!

#80 - 25-04-2006, 12:40 uur

Wop

hahaha, en Maple Syrup zie ik,....
maar eerst een Bavaria?   

je maakt een aantal mensen zeer jaloers nu..

gelukkig heb ik er nog een paar liggen in de koelkast, zal de rest het niet aandoen om daar ook een foto van te plaatsen..  :D
#81 - 25-04-2006, 12:46 uur

Jez

Hoe kom je aan maple syrup ??? ???
#82 - 25-04-2006, 18:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Tekkel

Citaat
Kunt u mij vertellen waar ik maple syrup kan kopen ?

In Tip Culinair nummer 2 -2003 staat een uitgebreid artikel over Route Culinair Canada met veel informatie over maple syrup.

Maple syrup kun je kopen in reformhuizen, natuurvoedingswinkels en in goedgesorteerde supermarkten in het biologische schap. Maple syrup is het ingekookte sap van de Noord-Amerikaanse esdoornboom. In Canada en Amerika gebruiken ze veel maple syrup om taarten, desserts of pannenkoeken mee te zoeten. Het is vast onderdeel van het 'traditionele' American breakfast waar het over de kleine pannenkoekjes wordt gegoten. Suiker was vroeger nogal schaars maar esdoorns waren er in overvloed. De siroop is net iets dunner dan schenkstroop en de smaak is verfijnd, met een subtiele, kruidige nuance.

Bart
#83 - 25-04-2006, 19:51 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

texas freak

mensen, als je naar de amerikaanse supermarkt op schiphol gaat, jun je het zo kopen!! dus....niet moeilijk allemaal naar schiphol, voor md, oreo, sweet and sour mustard,etc etc. gr mar
#84 - 25-04-2006, 20:28 uur

Basie

Hoe kom je aan maple syrup ??? ???

Maple Syrup / Ahorn siroop kopen wij gewoon bij een reformzaak in het dorp. (Martins Health shop in Geldrop)

Misschien kan ik jullie wel iets sturen in ruil voor Mountain Dew.

Ik hoor het wel.

Bas(ie)
#85 - 25-04-2006, 21:48 uur

Basie

mensen, als je naar de amerikaanse supermarkt op schiphol gaat, jun je het zo kopen!! dus....niet moeilijk allemaal naar schiphol, voor md, oreo, sweet and sour mustard,etc etc. gr mar

Ja, daar zijn deze blikjes ook gekocht, maar een retourtje Schiphol - Geldrop is toch net iets te kostbaar.

Groeten, Bas(ie)
#86 - 25-04-2006, 21:49 uur

Jez

Thanks yáll  ;) Ik vind Kaatsheuvel-Schiphol ook nèt iets te ver, maar ga morgen even langs de natuurwinkel!
Ik mis mijn pannekoekjes met maple syrup 's ochtends  :'( :'( :'(
Oh, weet iemand dan ook wat die witte creme is die ze erbij doen? Is dat creme fraiche ofzo?
#87 - 26-04-2006, 00:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

Is dat niet whipped butter? (Geslagen boter, dus je boter in de mixer gooien tot het nice and fluffy is)

#88 - 26-04-2006, 11:41 uur

Wop

Is dat niet whipped butter? (Geslagen boter, dus je boter in de mixer gooien tot het nice and fluffy is)

:offtopic:  Waar Mountain Dew allemaal niet toe kan leiden...

Lijkt er op dat ze bij mijn plaatselijke Supermarkt de MD uit het assortiment gaan gooien, lijkt op een leeg verkoop. Bij eén winkel is het al niet meer te krijgen  :(

Was ik dan de enige die het kocht  ???
#89 - 26-04-2006, 13:41 uur

Basie

Afgelopen zondag kwam mijn moeder, met het vliegtuig, terug uit Spanje en wat heeft ze voor mij gekocht op Schiphol???

Juist, 18 blikjes Mountain Dew 2006-01, het is de Spaanse uitvoering eens kijken of ik het verschil proef. :D

Proost, nu nog een beetje beter weer, zodat ik ze lekker in de tuin, in de zon, ijskoud kan opdrinken. Ik zie het al helemaal voor me. ;D
#90 - 31-05-2006, 16:14 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15