Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

New York Pass

Discussie gestart

Lootje

Wie heeft er ervaring met de New York Pass gekocht via guideandgo.com? Hier wordt de New York Pass tegen een véél voordeliger tarief aangeboden dan via de New York Pass site. Bij Guideandgo.com ongeveer € 189 tegen  € 270 op de New York Pass site. De afbeelding van de pass ziet er wel net zo uit maar dat zegt niets. Het is dan wel voordeliger maar ben bang dat ik straks mijn geld kwijt ben. De New York pass is sinds vorig jaar wel flink in prijs verhoogt. Vandaar dat ik op zoek ben gegaan naar een andere mogelijkheid om deze aan te schaffen maar dan moet het wel bonafide zijn.
#1 - 02-02-2016, 20:01 uur

Jimmy

Hallo Lootje

Ik heb even op de door jou genoemde site gekeken en zag dat de NY Pass daar 183 dollar kost terwijl hij op de NY Pass site voor 289 dollar aangeboden wordt. Hierbij neem ik bij die prijzen aan dat het om passen voor 7 dagen gaat. Dat is inderdaad een flink verschil.

Zelf heb ik de pas vorig jaar via de NY Pass site gekocht voor 200 dollar voor  7 dagen. Ik had net zoals jij wat rondgekeken en daar zat soms een paar dagen tussen. Het was me daarom opgevallen dat er regelmatig aanbiedingen op die site staan. Dus blijkbaar zijn de prijzen niet vast voor het hele jaar. Ik weet niet of die aanbiedingen er ieder jaar komen, maar als je geen haast hebt zou je regelmatig eens op de NY Pass site kunnen kijken om er je voordeel mee te doen.

Het is trouwens gebruikelijk om dit soort zaken met creditcard te betalen dus bij niet-levering ben je volgens mij verzekerd van geld teruggave. Misschien kan dit je helpen bij het maken van een keuze. Een ander alternatief is om de pas meteen bij aankomst in New York gewoon bij het kantoor van die guideandgo of aangesloten bureau te kopen zodat je hem gelijk mee kunt nemen. Je zou even kunnen informeren of die mogelijkheid bestaat. Dat kan in ieder geval wel via NY Pass.

Groetjes
#2 - 02-02-2016, 23:00 uur

Lootje

Bedankt Jim.  Vorig jaar zijn onze beide kinderen in mei naar New York geweest en onze dochter had toe ook inderdaad $ 200 per pass betaald. Omdat onze zoon financieel niet zo draagkrachtig is betaald zij alles. Daardoor zou het nu dan nog veel duurder uitpakken. Ik zal jouw antwoord aan haar doorgeven. Ik denk dat ze daar wel wat mee kan dus nogmaals bedankt voor het reageren.
#3 - 03-02-2016, 13:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15