Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Onze website

Discussie gestart

Bren

Hoi allemaal

We hebben onze eigen website gemaakt die we tijdens onze reis in 2007 uptodate proberen te houden.

http://members.home.nl/haroldenbianca

Van de route in 2004 gaan we ook nog een reisverslag maken,maar we wilde eerst deze klaar hebben.

graag jullie reacties...

Fijne feestdagen en zoals ze in Limburgs zeggen "eine gooje roetsj".

Groetjes Harold en Bianca ;D
#1 - 26-12-2006, 21:43 uur



MiamiHeat

Ziet er leuk uit hoor......lekker overzichtelijk. Ik zou alleen ook een kaart met de hele route (2007) erop laten zien. Dan heb je een groot overzicht en voor het gedetailleerde werk kan je dan mooi op de kleine kaartjes klikken.

Verders prima site!
#2 - 26-12-2006, 22:08 uur

Bren

hopen dat het zo duidelijk genoeg is.

bedankt voor de tip ;)

Groetjes harold en bianca
#3 - 27-12-2006, 21:16 uur



MiamiHeat

COOL!!!!!  Dit is wat ik bedoelde.........ik ben ook een route aan het bepalen voor onze trip in 2008 (tja.....duurt nog ff....) maar dit helpt wel!

Nog wel een vraag......waarom niet naar Vancouver?? Oh..Vancouver Island.....dat mag je niet missen en jullie zitten zooooo dichtbij!!!
#4 - 28-12-2006, 19:03 uur

Bren

Hoi The Grove,

Hierbij een antwoord op jou vraag.
(Nog wel een vraag......waarom niet naar Vancouver?? Oh..Vancouver Island.....dat mag je niet missen en jullie zitten zooooo dichtbij!!!)

We hebben eerst inlichtingen ingewonnen bij een vriend van ons die enkele maanden in Canada is geweest.
Deze zegt dat je makkelijk 2 weken alleen al op Vancouver Island kunt door brengen. 
En om dit alles in 3 a 4 dagen te doen lijkt mij wat gehaast. Zeker omdat wij daar ook wilden gaan whale watchen.
Daarom hebben we besloten om Vancouver en Vancouver Island voor een volgende keer te bewaren.
Dan hebben we in ieder geval nog iets om naar uit te kijken.

Groetjes,
Bren.
#5 - 28-12-2006, 19:17 uur



MiamiHeat

Tja......dat is ook zo. Wij hebben er ook altijd last van...........te veel willen zien en te weinig tijd hebben......ik hoop dat mijn Oude Jaars Lot dit keer geluk brengt......dan hebben we genoeg tijd hahahaha
#6 - 28-12-2006, 19:19 uur

Bren

als jij de jackpot wint,dan hebben wij pech...!!!!   ;)

Anders plakken we er makkelijk nog een paar weken eraan vast ;D ;D ;D
(als wij de jackpot winnen).

veel succes cheer cheerb cheerg cheerr
#7 - 28-12-2006, 20:04 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15