Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Oogklinieken rond de grote meren voor second opinion

Discussie gestart

Harrie

Misschien een rare vraag die ik ga stellen maar ik hoop dat de forumleden die in de US wonen me verder kunnen helpen. Sinds drie jaar heb ik netvlies problemen waardoor ik zo goed als blind ben op 1 oog. Ook het andere oog gaat langzamerhand opspelen. In Nederland zijn de artsen uitgeopereerd en kunnen me niet verder helpen.
Is er iemand van de forum leden die me verder kan helpen met een (zeer) goede oogkliniek voor een second opinion en dan hopelijk in de nabijheid van de grote meren. (Chicago, Detroit, Cleveland enz).
Alvast bedankt.
#1 - 03-06-2007, 00:39 uur

Adriaan47

Ik zal eens proberen om navraag te doen.
Jammer dat niemand anders je nog niet heeft geinformeerd van dit forum.
Ik heb er niet zoveel verstand van maar heb tog wel wat contacten om er eens naar te vragen.
Ik hoop dat andere forum leden dit ook zullen proberen voor je.( ze zijn meestal te druk bezig )
Zodra ik wat weet laat ik het je weten.
#2 - 03-06-2007, 19:22 uur

Staceybeesie

Wij wonen niet in de regio die je vermeldt, maar in Noord Carolina.
Maar hier heb je Duke university (school of medicine) en die hebben een aparte oogafdeling.
Wellicht zie je iets op hun website omtrent de aandoening die jij aan je ogen hebt.

http://www.dukeeye.org/specialties/

#3 - 03-06-2007, 23:44 uur
Groetjes Petra

pw.van.andel@hccne

>oogkliniek? bij de Grote Meren
Een dage rijden: Mayo Clinic, Rochester,MN
#4 - 04-06-2007, 02:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15