Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Oorlogsdreiging Amerika

Discussie gestart

Ernst

Hallo,

Ik wil deze zomer een maand door het westen van de Verenigde staten trekken. Eerst een week met een 4WD, vervolgens drie weken met een camper.
Lijkt me fantastisch. Ik heb overigens nog nooit zoveel geld uitgegeven voor een vakantie, dus daarom wil ik behoorlijk zeker zijn van mijn zaak.
Het enige wat me nu nog doet twijfelen is de oorlogsdreiging.

Ik ben daarom benieuwd of er mensen zijn die even wachten met boeken, of helemaal niet gaan in verband met een eventuele oorlog.

Wellicht zijn er ook mensen die ten tijde van de vorige golfoorlog een reis geboekt hadden. Ervaringen daarover interesseren mij ook.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Ernst
#1 - 23-01-2003, 18:30 uur

Bruggi

Hoi Ernst,

Ik ga deze zomer ook naar Amerika en heb dit al wel geboekt. Heb er ook over getwijfeld .. Ik ben er dus ook niet gerust op indien er een oorlog uitbreekt ....
Ik vertrek 21 juli en als er een oorlog komt zal dit niet zo lang meer duren .. dus ik hoop dat het tegen die tijd allemaal allang weer achter de rug is.. en ik rustig kan gaan!
Ik ga 24 dagen, begin in New York en rij met huurauto richting Las Vegas (ik heb zelf de reis helemaal uitgestippeld) .. in totaal ruim 10.000 km.

Ben in 2000 ook naar Amerika geweest, toen naar het Westen .. dit was fantastisch mooi!!!!!

SUCCES !!

Groetjes Debby
#2 - 25-01-2003, 18:04 uur

Ernst

Bedankt voor je reactie, Debby.

We hebben inmiddels besloten om gewoon te gaan boeken. We zien wel wat er van komt.
Ik heb er natuurlijk veel over nagedacht en ik denk dat als er een oorlog is terwijl ik daar ben, ik er in Amerika niet zoveel van zal merken. Of ik op mijn gemak zit in het vliegtuig is wat anders.

10000 kilometer in 24 dagen...is dat niet wat veel?
Rijden in New York lijkt me trouwens een leuke bezigheid (met een goed verzekerde auto).

Groeten,

Ernst
#3 - 27-01-2003, 08:50 uur

Bruggi

10.000 km lijkt erg veel .. is het ook wel, maar je trekt er ook de hele voor uit. Het is niet zo dat we naar de overnachtingsplaats rijden en dan daar gaan rondkijken.
We rijden gemiddeld 500 km per dag, en doen daar de hele dag over, dus onderweg rondkijken, eten, etc. etc. Af en toe blijven we 2 nachten in een plaats.

Toen we in 2000 naar het Westen zijn geweest, hebben we bijna 8.000 km gereden (in 23 dagen, dat was goed te doen), we hebben toen 4 staten bezocht. We komen nu door wel 20 staten!!

GAAF he??
Heel veel plezier met je voorbereidingen.

Gr.
Debby
#4 - 27-01-2003, 21:26 uur

Wop

Ha Ernst !!
FF wat anders ... Gezien het plaatje onder je naam. Kan het zijn dat ik jou een keer heb zien optreden in het voorprogramma van de Trockener Kecks in de AAP en Breezand?

Wop
#5 - 29-01-2003, 14:31 uur

Ernst

Sorry. Ik ben niet zo muzikaal.

Ik heb op Google gezocht naar afbeeldingen met de naam 'ernst'. Deze afbeelding vond ik het meest bij mij passen (ik lijk een beetje op Ernst Jansz vandaar).

Groeten,

Ernst
#6 - 29-01-2003, 14:52 uur

Wop

Lol
.
Dan moet ik je uit de droom helpen !
Want de persoon op het plaatje is Ernst janzs niet :-)

De persoon die ik gezien had ( van dei albumhoed dus ) was een beginnende artiest en zijn muziek keuze was verre weg van Ernst Janz !

Maar om weer on topic te gaan : Welkom bij dit forum !

Wop
#7 - 29-01-2003, 20:11 uur

Ernst

Inderdaad. Je hebt gelijk. Ik ga gelijk luisteren of Ernst Löw mooie muziek maakt.
Ik ga ook een wat passender afbeelding zoeken.

Groeten,

Ernst
#8 - 29-01-2003, 20:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15