Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

over cliche gesproken

Discussie gestart

Pe

over twee weekjes zie ik mijn amerikaanse vriend weer.
We gaan een weekje vakantie vieren in Disneyworld.
Vroeg hem of ik nog iets moest meebrengen?
Jazeker,"stroepwafels" 1smile

Denk dat hij zich wel zal aanpassen binnen de familie.
#1 - 02-10-2007, 00:21 uur

hollandranch

Nu nog kroketten en zoute drop  ;D
#2 - 02-10-2007, 01:06 uur

Rebecca

Ik vraag hier wel eens aan mijn schoonfamilie, of zij iets willen hebben uit NL, als mijn vader iets opstuurt. Dan wordt er altijd wel om zoute drop en stroopwafels gevraagd  ;D
#3 - 02-10-2007, 04:44 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Renske

Ja en dan voor te stellen dat heel veel mensen bij voorbaat die lekkernijen niet zien zitten.
#4 - 02-10-2007, 06:41 uur

J-P

tis altijd leuk om een Amerikaan drop te zien eten.  ;D
#5 - 07-10-2007, 00:30 uur

Anouk

Toen ik nog in Amerika woonde had m'n moeder mijn een overlevings pakket met m'n grote favoriet Klene muntdrop erin natuurlijk.. Ik dus uitdelen in m'n klas, maar zo vonden het stuk voor stuk maar vreemd en smerig, haha..
#6 - 07-10-2007, 00:37 uur

Dodge52

Nu nog kroketten en zoute drop  ;D

Ik vraag me af waarom er nog steeds niemand met een snackkar met Hollandse producten het gaat proberen in de USA.
Dan heb ik het over de dingen die je hier bij bijna iedere snackbar kan kopen zoals, kroketten, frikandellen, broodje tartaar, gehaktbal en ga zo maar door...
Waarom wel de fastfood maar niet die producten?
#7 - 15-10-2007, 00:57 uur

petratimmer

Wij hebben in Nederland een snachbar gehad, maar al sik heel eerlijk ben zie ik dat hier niet zo zitten. Amerikanen zijn geen frikandellen mensen en ik denk dat er best wel mensen zijn die het geprobeerd hebben. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat ze er nu niet meer zijn.
#8 - 15-10-2007, 05:24 uur

PetraVS

Sommige dingen zijn volgens mij echt aangeleerde smaken.  Zo vind ik hier de smaken Wintergreen en Root beer vreselijk, blech! Overigens denk ik wel, dat een Nederlandse snackbar aan zou slaan.  Ik zie Amerikanen dat soort snacks wel eten op Aruba, bijvoorbeeld.
#9 - 15-10-2007, 15:27 uur

Anouk

Rootbeer krijg ik ook niet door m'n strot heen, gedver :-X Mac n cheese ook niet bijvoorbeeld, of een PB&J sandwich :-\

Maar zo zijn er ook echt Nederlandse dingen die ik absoluut niet eet.. Ik heb een hekel aan mayo, ik vind het verschrikkelijk vies.. Dus mij zul je nooit met een patatje met tegenkomen :P


Trouwens, ze zeggen wel dat wij Nederlanders cheeseheads zijn ofzo, maar die Amerikanen eten echt veel meer kaas..
#10 - 15-10-2007, 18:15 uur

Mrjn

Sommige dingen zijn volgens mij echt aangeleerde smaken.  Zo vind ik hier de smaken Wintergreen en Root beer vreselijk, blech! Overigens denk ik wel, dat een Nederlandse snackbar aan zou slaan.  Ik zie Amerikanen dat soort snacks wel eten op Aruba, bijvoorbeeld.

Wintergreen! Eeeew!

Ik denk eigenlijk dat kroketten ook wel zullen aanslaan in de VS. Misschien moet de McKroket internationaal?
#11 - 15-10-2007, 19:49 uur

Renske

Toen ik vanavond mijn klompen uittrok, dacht ik "ik heb nou echt niets wat als typisch Nederlands kan worden beschouwd" ::)
#12 - 15-10-2007, 22:29 uur

XJ

Cheesecake en rootbeer, echt walgelijk. Dat krijg ik echt niet weg.
#13 - 16-10-2007, 00:26 uur

Willem goes Miami

Net bij C1000 een tray Root beer gehaald. Heerlijk, en de meiden zijn er dol op. >:D
#14 - 16-10-2007, 11:15 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

hollandranch

Net bij C1000 een tray Root beer gehaald. Heerlijk, en de meiden zijn er dol op. >:D


Die Willem, als het woord beer erin zit is het goed  ;)
#15 - 16-10-2007, 16:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15