Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Slechte ervaring, klacht indienen?

Discussie gestart

Loek

Dit United voucher is één jaar geldig en alleen te gebruiken bij United Airlines, United Express en Ted vluchten.
Dus helaas niet voor andere partners (bv Lufthansa).

Het zo me niet verbazen als blijkt dat die vouchers alleen gelden voor "domestic flights".  Dat is althans wat ik meemaakte toen ik een paar vouchers kreeg als pleister op de wonde voor slechte service en ik ze wilde gebruiken voor een vlucht naar NL.

Als overigens de nieuwe "Passenger bill of rights" het haalt in de senaat had je wel iets meer vergoeding kunnen verwachten.  Daarin staat dat het voor de airlines ongeoorloofd is om passagiers meer dan 3 uur op de tarmac te laten wachten...

#16 - 08-09-2009, 16:54 uur
« Laatst bewerkt op: 08-09-2009, 16:59 uur door Loek »

Hans B

Als overigens de nieuwe "Passenger bill of rights" het haalt in de senaat had je wel iets meer vergoeding kunnen verwachten.  Daarin staat dat het voor de airlines ongeoorloofd is om passagiers meer dan 3 uur op de tarmac te laten wachten...

Deze bill of rights zal als die het haal vast niet meer voor mij gelden.
Op het voucher kan ik niets vinden over alleenmaar 'domestic' flights.

Verder zal ik ook nog even een briefje naar United sturen over andere gemaakte onkosten door hun vertraging.
Eens kijken wat dat oplevert.
#17 - 08-09-2009, 20:35 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15