Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

pop concerten

Discussie gestart

sasja

In juli en augustus reizen wij tussen seattle en san francisco.
Nu leek het ons leuk om naar een pop concert te gaan.
(Ik ga het liefst naar "the Boss")
Maar hoe kom ik er achter wie,waar en wanneer speelt?
 ???
#1 - 04-11-2005, 10:54 uur

Jez

Kijk es op zijn persoonlijke website bij de touragenda
#2 - 04-11-2005, 11:10 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Hoi Sasja,

Persoonlijk kijk ik altijd op:

http://www.ticketmaster.com/

Tevens is het ook handig om, als je al in de States bent en je verblijft wat langer in een bepaalde stad, om dan de lokale krantjes te checken op concerten.  Zo ben ik op het laatste moment naar een concert van Alanis Morissette in SF geweest.

In Seattle (grunge city of the world) kan je veel zien en horen.

Kijk eens op http://www.seattle.gov/music/map/

Dat is echt een handy site.

Succes

#3 - 04-11-2005, 12:03 uur

chocovla

Suuuubtiel kickje. Als alles een beetje meezit gaat Bruce Springsteen (de bovengenoemde Boss  2006-01) ein april een nieuwe cd uitbrengen met een bijbehorende kleine tournee. Voor mij lijkt me dit HET moment om mijn idool te aanschouwen in zijn geboortestreek en ik zou dan ook graag een concert in New York bijwonen en tegelijkertijd een weekje New York (en New Jersey natuurlijk) er aan vast knopen. Heeft iemand toevallig ervaring met het krijgen van kaarten bij Ticketmaster? Had begrepen dat je ook daar online tickets kunt krijgen maar als dat net zo brak is als de Nederlandse ticketmaster website begin ik het ergste te vrezen.

Ander punt van aandacht is dat de tourdata hopelijk deze of volgende week bekend worden. Ik verwacht eerlijk gezegd dat de concerten eind volgende maand al zullen zijn. Is het dan nog mogelijk een redelijk geprijsde vliegticket te krijgen?
#4 - 06-03-2006, 10:15 uur



Jez

Hoi Chocovla, en welkom!

Als je voor 15 maart weet wanneer je gaat, dan kun je eens bij Icelandair kijken. Die hebben een goede prijs naar NY; ongeveer 400,- pp.

Groetjes, Jez
#5 - 06-03-2006, 10:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

houston

de goedkoopste vind je bij exit reizen   www.exitreizen.nl
#6 - 08-03-2006, 15:35 uur

chocovla

de goedkoopste vind je bij exit reizen   www.exitreizen.nl

Gasten zijn zowiezo niet duur met reizen zo te zien. Bedankt voor de tip deze gaat in de bookmarks voor latere referentie.
#7 - 16-03-2006, 12:41 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15