Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Praktische vraag

Discussie gestart

waterbank

Als wij ons rondje Western USA van drie en een halve week gaan doen, weten jullie dan welke motelketens/hotelketens voorzieningen hebben dat je tussendoor een keer een was kan draaien en/of een wasdroger aanwezig is....

Alvast bedankt,
Karin cheer
#1 - 20-09-2009, 19:08 uur
« Laatst bewerkt op: 20-09-2009, 19:09 uur door waterbank »



hdeweert

Een hotel heeft wel een gelegenheid waar de was gedaan word, maar die is voor eigen gebruik. Voor mij is het nieuw dat je in een hotel even een wasje draait. Dit heb je naar mijn idee alleen als je kampeert. Kliene wasjes doen wij op de hand in de wasbak of in de badkuip.

Harm
#2 - 20-09-2009, 19:56 uur

Pieter79

Ik heb ze vaker gezien bij de BestWestern hotelketen. Als je een hotel op het oog hebt kijk dan bij de 'Hotel Amenities' en kijk of ze zoiets als 'Guest laundry coin operated washers and dryers' erbij hebben staan. Misschien dat je zelfs hiervoor een zoekveld kunt invullen, zeg maar net als een optie 'pool' een optie 'laundromat' of 'laundry'. Deze zijn dus zelf te bedienen was- en droogmachines.

Verder heeft volgens mij elk BestWestern plastic bags in de kamer waar je vieze kleren in kunt doen en die ze dan voor een bepaald bedrag voor je wassen. De instructies staan op die plastic bags, je kunt ze vinden in de 'garderobe' van je hotelkamer.

Sorry dat ik geen andere informatie heb van andere hotelketens, de laatste 2 jaar verblijven we alleen nog maar bij BW als we trips maken hier in de US. We maakten (en nog steeds wel) redelijk wat trips en het leek ons toen verstandig met een rewards programma mee te doen. Het is toevallig deze keten geworden, ze zijn in ieder geval overal wel vertegenwoordigt.

In my opinion hoef je je dus niet druk te maken over je was, dit zal vergelijikbaar zijn in meerdere hotelketens.

Gr. Pieter
#3 - 20-09-2009, 20:44 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Marianne

Een hotel heeft wel een gelegenheid waar de was gedaan word, maar die is voor eigen gebruik. Voor mij is het nieuw dat je in een hotel even een wasje draait. Dit heb je naar mijn idee alleen als je kampeert. Kliene wasjes doen wij op de hand in de wasbak of in de badkuip.

Harm


Motels hebben vaak een coin laundry. Inderdaad bij de Best Westerns, maar ook bij andere motels. Verder kom je onderweg ook vaak laundrys tegen, bijvoorbeeld in winkelcentra. Wij combineerden een was draaien onderweg wel met boodschappen doen of een hapje eten. De was is altijd snel klaar, dus je hoeft nooit lang te wachten.
Als er een wasmachine is, is er ook altijd een droger. Zorg dat je altijd voldoende quarters hebt, dan kun je overal terecht. Ook waspoeder (voor één was) is uit een automaat te krijgen, maar handiger is wellicht om bij je eerste supermarktbezoek meteen een pak waspoeder te kopen.

Marianne
#4 - 20-09-2009, 21:33 uur

Bakvet

Volgens mij is het toch wel vrij algemeen dat motels een wasruimte hebben. Bij Motel 6 zie je ze altijd in de buurt van de receptie.

Zelf huur ik de laastste tijd voor dit doel een appartement in Las Vegas, voor minimaal 1 nacht. Daar zit de wasmachine in het appartement zelf en je krijgt gratis wasmiddel voor 1 x wit en 1 x gekleurd. Je kan ondertussen lekker op de bank gaan liggen zappen, de krant lezen, internetten of desnoods naar de gym of het zwembad terwijl de was draait. Enig nadeel is dat het apparaatgeen draaiende trommel heeft maar een agitator in het midden. Spullen die teer zijn of met te zwakke garens gemaakt worden erdoor gesloopt.
#5 - 21-09-2009, 00:21 uur
« Laatst bewerkt op: 21-09-2009, 03:53 uur door Bakvet »

Hans B

West Yellowstone, mocht je reis daar naartoe gaan:
Naast de Best Western is een coin laundry.

Verder vind je in nagenoeg elk dorp wel zo'n "winkel".
#6 - 21-09-2009, 07:55 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

waterbank

Hallo Allemaal,

Bedankt voor alle reacties, de was doen gaat zeker lukken.  :o

Gr. Karin
#7 - 28-09-2009, 18:39 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15