Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis 2006 + foto's Alaska vorig jaar

Discussie gestart

Veusy

Hallo,

ben echt aan het aftellen voor mijn volgende trip naar de States.

mijn planning kan je vinden op http://usa2006.deveuster.eu
Bedoeling is om terplaatse regelmatig een update te plaatsen om het thuisfront op de hoogte te houden.

In de rechterkolom staat er een link naar een fotoalbum, met foto's van mijn reis naar Alaska. gemaakt in september 2005.
Beetje pech gehad met het slechte weer, waardoor een aantal dagen letterlijk in het water zijn gevallen.  :'(

mvg,
Hans
#1 - 29-05-2006, 12:13 uur

Jez

Ziet er goed uit. Heb je ook een reisverslag van je reis naar Alaska?
Staat nl erg hoog op mijn verlanglijstje, dus ervaringen van anderen zijn altijd welkom!
#2 - 29-05-2006, 12:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Veusy

Ziet er goed uit. Heb je ook een reisverslag van je reis naar Alaska?

zal ik eens werk moeten van maken :-)
Je mag me gerust altijd vragen stellen, het ligt nog vers in het geheugen. Ben zelfs van plan om in de eerstkomende jaren nog eens
terug te keren.

Hans
#3 - 29-05-2006, 13:09 uur

Jez

Ik droom van een cruise van Seward (ofzo) naar Vancouver (ofzo), vooraf gegaan door een rondreisje door Alaska.
Misschien, in 2008........... Tzt kom ik er graag bij je op terug!

Er zijn helaas maar weinig mensen die naar Alaska zijn geweest (of ik kom ze niet tegen, dat kan natuurlijk ook),
dus reisverhalen over deze staat zijn altijd welkom!
#4 - 29-05-2006, 23:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop


Er zijn helaas maar weinig mensen die naar Alaska zijn geweest (of ik kom ze niet tegen, dat kan natuurlijk ook),
dus reisverhalen over deze staat zijn altijd welkom!

Ken je dit reisverhaal al , Jez?
#5 - 30-05-2006, 10:02 uur

Jez


Er zijn helaas maar weinig mensen die naar Alaska zijn geweest (of ik kom ze niet tegen, dat kan natuurlijk ook),
dus reisverhalen over deze staat zijn altijd welkom!

Ken je dit reisverhaal al , Jez?

 embarressed embarressed embarressed .....ehm, nu wel?  ::)
#6 - 30-05-2006, 17:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

androb

Mooie foto's hans,
Waren die beren niet een beetje erg dichtbij??????
Andrea
#7 - 05-06-2006, 12:10 uur

Veusy

Waren die beren niet een beetje erg dichtbij??????
Andrea


Zéééééér dichtbij  :o  , maar met een goede gids erbij was er geen probleem. Bovendien, in september staan de beren al redelijk vet nadat ze een ganse zomer aan de vis hebben gezeten :-) , ons lastigvallen deden ze dus niet. Als je zelf de beren met rust laat, dan laten ze je ook gerust. Je mag ze ook niet doen schrikken. Ze dulden je dan ook in hun nabije omgeving.

Hans
#8 - 12-06-2006, 12:46 uur

Veusy

Hallo,

bijna één week ver in de States en mijn weblog al goed kunnen bijhouden.

He bevalt mij hier enorm, het weer is fantastisch en de natuur eens zo prachtig.

meer weten: http://usa2006.deveuster.eu


mvg,
Hans
#9 - 24-06-2006, 06:51 uur

bartensharon

Hallo Hans,

foto's zijn erg mooi!! Wij zijn al meerdere malen in de VS geweest maar zitten er nu serieus aan te denken om volgend jaar naar Alaska te gaan. Ziet er echt geweldig uit. Waar heb jij dat berenspotten gedaan. Want op internet worden zoveel verschillende plekken aangewezen waar je deze kunt spotten?

Groeten Bart
#10 - 07-09-2007, 13:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15