Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Rental car voor 4 personen met 4 grote koffers en handbagage

Discussie gestart

Dirc

Welke auto's komen in aanmerking hiervoor (jullie ervaring??).
En hoe zuinig / niet-zuinig rijden ze?
#1 - 11-09-2011, 17:49 uur

ned in MO

Ik zou voor een minivan of een chevy suburban/tahoe nemen.
The chevy slurpt meer maar geeft wel het echte amerika gevoel en je bent king of the road
1 op 9 in de minivan en 1 op 6 in de chevy
#2 - 11-09-2011, 18:34 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Jez

Of probeer een Ford Flex te krijgen - cool car en groot genoeg! Zuiniger dan een Suburban en wat mij betreft ook better looks.
#3 - 11-09-2011, 18:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dirc

Kleine aanvulling dat het budget voor de auto ongeveer rond de 1000 euro ligt voor 16 juni - 6 juli 2012 (Phoenix halen, SF terugbrengen)
#4 - 11-09-2011, 18:52 uur

eric440551

We hebben met zijn vieren vorig jaar de Dodge Durango gehad.
Veel ruimte en hij reed fantastischs.
Bezine verbruk viel ook prima mee.
Dit jaar de Chevrolet Tahoe.
Nog iets meer bagage ruimte.
In de kofferbak naast de kofferruimte nog handige plaats voor 12 flesjes drinken.
Reed wel wat minder zuinig.
Allebei de autos ideaal voor vier personen en vier koffers.
#5 - 12-09-2011, 19:56 uur

frankiealmelo

Hoi Dirc,

Wij hadden in 2010 een Dodge Grand Caravan (Categorie Minivan). Dit is een 7-zitter en dus ruim genoeg voor 4 grote koffers en handbagage.
De prijs die we betaald hebben was toen 844 euro voor totaal 19 dagen (sunny cars geboekt, uitgevoerd door alamo).

De dodge was best zuinig in vergelijking met de gemiddelde amerikaanse auto. Viel ons echt reuze mee (1 op 10).


Groet,

Frank
#6 - 13-09-2011, 17:31 uur



Dirc

Thanx, ik zal deze winter dit topic zeker nog eens doorlezen!
#7 - 13-09-2011, 18:01 uur

Rent your tent usa

Ik geloof dat een suburban (chevy) comfortablerer zit dan een minivan. Het is ook een grotere auto en de chassis is meer van een truck, maar dan plush van binnen
#8 - 28-10-2011, 22:16 uur

thieske

Wij hadden de RAV4 en die is groot genoeg voor 4 personen maar je krijgt er niet 4 koffers in kwijt, dus neem niet die!
#9 - 02-11-2011, 07:27 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Sus

Wij gaan met 6 volwassenen volgende zomer en ik  heb alle bekende rentals bekeken voor de Chevy Suburban,Yukon XL of Ford Expedition EL, afhalen LA en afleveren in SF, maar bij geen enkele kan ik die reserveren, enkel de Tahoe or simular, maar dan krijgen we onze bagage niet kwijt,,Kan ik eventueel niks reserveren en gokken dat er ééntje van bovenste 3 available is?,,Lijkt me toch riskant niet,,,,,,,,,,,,

Sus
#10 - 02-11-2011, 16:01 uur



Dirc

Spam! In een prius passen niet eens 4 man en 2 koffers.
#11 - 03-11-2011, 22:09 uur

Sus

Of probeer een Ford Flex te krijgen - cool car en groot genoeg! Zuiniger dan een Suburban en wat mij betreft ook better looks.
Net even de Flex bekeken maar die heeft hetzelfde probleem als de andere van's, 6 zitplaatsen maar de kofferruimte is niet voorzien voor 6 koffers, dus te klein voor ons,,ziet er anders wel leuk uit.
Sus




#12 - 03-11-2011, 22:34 uur



Marianne

Met 6 personen en 6 koffers zal het erg lastig worden. Zijn die koffers echt nodig? Als je zo nu en dan eens een wasserij bezoekt hoef je niet veel kleren mee te nemen. Tassen is makkelijker opbergen in de kofferbak, maar je zult behalve je koffer of tas ook nog handbagage hebben, en een koelbox is ook handig dus het zal sowieso krap worden.
Er op gokken dat er wel iets zal zijn lijkt me niet verstandig.
Is het iets om 2 auto's te huren? Kun je ook eens opsplitsen als een deel van de groep iets anders wil dan.

Met 4 personen zou ik een minivan of iets van vergelijkbare grootte nemen.

Marianne
#13 - 03-11-2011, 22:58 uur

Rent your tent usa

Ik ben het volkomen met Marianne eens en als je de prijzen vergelijkt met twee "gewone" auto's, dan geloof ik niet dat je veel duurder uit bent. Suburbans slurpen benzine.
#14 - 04-11-2011, 17:14 uur

Dirc

Voor mij zal het inderdaad een minivan worden denk ik.
#15 - 04-11-2011, 19:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15