Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ruimte in de Ford Escape

Discussie gestart

TondeG

Ik ben 1.94 en wil deze wagen huren voor drie weken. Heeft deze wagen genoeg ruimte voor lange personen, had in Florida de Ford Explorer gehuurd, deze was perfect ! Maar zit niet in de verhuur in het Westen avn de US.

Ton


#1 - 09-09-2011, 22:06 uur

Jez

Kan ik je over 5 weken vertellen.........
#2 - 09-09-2011, 23:40 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ned in MO

Ik zou niet weten waarom niet. 1.94 is ook niet overdreven groot toch?
#3 - 10-09-2011, 05:07 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

koosv

Bij Budget wordt deze auto wel expliciet genoemd bij verhuur in het westen (keuze S). Maar bij alle modellen staat er altijd geniepig bij : "of gelijkwaardig". Binnen die klasse zullen de verhuurde auto's toch wel voldoende groot zijn neem ik aan ? En meestal kan je uit meerdere types en groottes kiezen binnen dezelfde klasse.
#4 - 10-09-2011, 12:50 uur

Mrjn

Ford Escape is prima voor langere mensen. Mijn ex (met bijna 1.90 niet overdreven groot) paste prima in de Escape, maar zat in de Jeep Liberty nogal klem. Dus niet alle auto's "passen" altijd...
#5 - 10-09-2011, 14:11 uur

MiamiHeat

Wij hadden hem vorig jaar.....prima ruimte!!
#6 - 10-09-2011, 19:50 uur

Dirc

Is deze auto ruim voldoende voor 4 personen met 4 koffers?
Op verschillende sites staan verschillende aantallen.
#7 - 11-09-2011, 12:17 uur

MiamiHeat

4 personen kunnen er zeker in. Het ligt een beetje aan de grote vd koffers. 4 medium koffers passen wel, 4 grote gaat lastig worden ben ik bang. Wij hadden 1 grote, 1 medium en 2 handbagage koffertjes en toen zat het wel bijna vol!
#8 - 11-09-2011, 12:38 uur

Dirc

Wij hebben 4 'normale' koffers.
Ik heb geen idee welke auto we anders moeten nemen. Het lijkt me sterk dat je voor 4 personen en baggage een 7 persoons auto moet gaan rijden.
#9 - 11-09-2011, 12:42 uur

Ine

Een paar weken geleden hadden wij een Ford Escape met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Dat was uiteraard geen probleem, maar wij hadden 2 grote koffers en 2 trolleys. Daarmee was de bagageruimte eigenlijk al flink vol.
4 grote koffers gaat volgens mij echt niet lukken.
Probeer het terug te brengen tot 2 koffers, eventueel 1-2 trolleys en misischien 2 grote tassen, die voegen wat makkelijker.
Probleem met deze meeste auto's is niet de ruimte voor passagiers maar wel voor veel bagage.
#10 - 11-09-2011, 13:18 uur

Old Faithful

Toch wordt met 4 personen vaak voor een minivan of full size suv  gekozen vanwege de bagage. Een midsize suv , bijvoorbeeld Ford Escape, bij Alamo wordt aangegeven als geschikt voor 2 grote koffers en twee kleine. Je hebt dus geen verhaal als het niet past. Zoals Ine al schrijft, loop je grote kans dat het niet past. Nemen jullie behalve de grote koffers geen handbagage mee? En wij kopen ook altijd meteen een coolbox. Dat alles gaat met vrij grote zekerheid niet passen.
Wij hadden vorig jaar geluk. Er was geen midsize suv aanwezig en wij kregen een Chevrolet Suburban mee. Maar niet iedereen kan op zoveel geluk rekenen, helaas.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#11 - 11-09-2011, 13:33 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

Ik zal t.z.t. een ander topic openen als ik niets kan vinden, maar het zal idd een fullsize SUV worden dan denk ik.
#12 - 11-09-2011, 14:06 uur

Jez

Wij hadden vorig jaar geluk. Er was geen midsize suv aanwezig en wij kregen een Chevrolet Suburban mee.

Alleen pech bij de benzinepomp.......?
#13 - 11-09-2011, 16:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Old Faithful

Jawel, maar dat heb ik lachend op de koop toe genomen. :)
#14 - 11-09-2011, 16:22 uur
Groet,

Old Faithful

Jez

Snap ik. Wij hebben hem ook eens een dagje mee gekregen; wat een zuipschuit boot! Met 4 volwassenen, 5 grote en 1 kleine koffer en nog allerlei losse zooi hadden we genoeg ruimte.
#15 - 11-09-2011, 17:25 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15