Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

snoep in handbagage

Discussie gestart

pennylane

Ik hoor verschillende meningen hierover. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn koffers zijn bijna aan het maximale gewicht. Ik had het idee om de grote zakken snoep als drop en winegums in mijn handbagage te doen, mag dit?

Alvast bedankt.
#1 - 16-08-2008, 21:28 uur

MissFluffy

Ik hoor verschillende meningen hierover. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn koffers zijn bijna aan het maximale gewicht. Ik had het idee om de grote zakken snoep als drop en winegums in mijn handbagage te doen, mag dit?

Alvast bedankt.

Geen probleem maar geef het dan ook aan op het witte formulier dat je eten /snoep bij hebt .Als ze je dan controleren ,heb je het op zijn minst toch  aangegeven .Ik laat het meestal allemaal in de koffer maar geef wel alles aan .

Groetjes Nancy
#2 - 16-08-2008, 22:44 uur

wim put

Geen probleem, zolang je geen fruit bij je heb. Pralines doen ze soms ook moeilijk mee.
Succes
Wim
#3 - 17-08-2008, 11:08 uur
usa.eigenstart.nl

pennylane

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het snoep maar in de handbagage doen scheelt weer drie kilo voor de koffer.

Wordt er moelijk gedaan over kleding en schoenen in de handbagage?
#4 - 17-08-2008, 14:43 uur

MissFluffy

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga het snoep maar in de handbagage doen scheelt weer drie kilo voor de koffer.

Wordt er moelijk gedaan over kleding en schoenen in de handbagage?
Neen ,nog nooit vragen over gehad ,wel of we cadeaus meehebben en eventueel hun waarde .
Groetjes Nancy
#5 - 17-08-2008, 15:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15