Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

strafblad?

Discussie gestart

ellebel

Hallo,

Wij willen van de zomer naar florida op vakantie, de vriend van mijn dochter zou ook mee gaan.
Het volgende: hij heeft anderhalf jaar geleden een laptop gestolen, hij heeft een gesprek met de politie gehad en de officier van justitie heeft hem een boete van 180,00 euro opgelegd, hiervoor en hierna heeft hij geen problemen gehad.
Zou het mogelijk zijn dat hij toch mee gaat, ik heb geen idee of dit onder een strafblad valt.
Alvast bedankt
#1 - 13-04-2011, 17:56 uur

Skydriver

Met het betalen van de boete is het geval afgedaan! Dus geen strafblad!
#2 - 13-04-2011, 18:02 uur
The USA....What else?

Yessica

Als er door de officier een transactievoorstel is gedaan en dat dus die €180 betrof, is er niets aan de hand. Dit is pas het geval al de boete door de rechter is opgelegd, want dan betreft het een veroordeling.
#3 - 13-04-2011, 18:12 uur



Skydriver

En dat zou ik niet op je ESTA vermelden!
#4 - 14-04-2011, 18:14 uur
The USA....What else?

Wop

Als er door de officier een transactievoorstel is gedaan en dat dus die €180 betrof, is er niets aan de hand. Dit is pas het geval al de boete door de rechter is opgelegd, want dan betreft het een veroordeling.

Het is zoals Yessica zegt, met een transactie (schikking) koop je vervolging "af". Dus, indien je niets anders op je kerfstok hebt, heb je geen strafblad.
#5 - 15-04-2011, 10:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15