Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

stratenmaker

Discussie gestart

Toontje

Hallo,

Ik zoek werk als stratenmaker in amerika,maar kan iemand mij vertellen hoe dat nu precies heet in amerika.
Ik hoor iest als paver,maar vind het niet terug ergens.

groetjes ton

#1 - 16-11-2005, 20:35 uur

Loek

Een "paver" refereert eigenlijk meer aan de steen die wordt gebruik om klinker straten aan te leggen.  Het vak van stratenmaker wordt hier eigenlijk alleen uitgeoefend door landscapers, omdat er voor normale straten eigenlijk alleen gebruik wordt gemaakt van asfalt of beton.  Als je werk zoekt als stratenmaker, zou ik het dus meer zoeken in de landscaper (tuinaanleg) bedrijven.  Maar dan moet je concureren met voornamelijk zeer laagbetaalde, soms illegale, buitenlanders.  Het is hier meestal een minimumloon baantje.

#2 - 16-11-2005, 21:08 uur

Dusza

'Toontje' lijkt me niet echt een amerikaanse naam... Ben je gehuwd met een Amerikaanse?
Want als stratenmaker lijk je me niet in aanmerking te komen voor een visum.
Of hoe zie je jezelf in Amerika geraken, Toontje?
#3 - 16-11-2005, 21:29 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15