Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Studeren in Amerika

Discussie gestart

pombolii

heey iedereen,
ik heb even een vraag :)
Ik wil later gaan studeren in amerika
ik wil het liefst naar The University of Arizona (UA)
ik wil daar dierengeneeskunde doen.
heeft iemand enig idee of dit mogelijk is?
ik doe nu havo en wil daarna 2 jaar extra vwo doen dat ik daarna direct kan studeren.

ik heb begrepen dat je eerst een engels toets moet doen hier een nl om te kunnen studeren in Amerika.

en heeft iemand misschien een beetje een idee hoeveel zo'n studie per jaar kost?

gr.
#1 - 12-01-2010, 20:06 uur

B-man

Ik raad je aan om goed te zoeken op het forum, veel van je vragen zijn al beantwoord. Een studie op een goede universiteit kost al snel $30000 tot $40000 per jaar, dus hou er rekening mee dat je dat niet zomaar ff doet en er veel bij komt kijken of het zelfs onhaalbaar is. Maar nogmaals, ik denk dat je op al je vragen (studies, financieen, Engelse taal/toetsen, etc) en meer antwoord kunt vinden op dit forum en heb je daarna alsnog vragen dan kun je ze uiteraard altijd stellen. Succes!
#2 - 12-01-2010, 23:51 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Dutchess

Als je dierengeneeskunde wil studeren moet je eerst een vrij rigoreuze voorbereidende studie doen op Bachelor's niveau. Met VWO alleen word je niet op een Veterinary School aangenomen.  Hier kun je meer informatie vinden: http://www.aavmc.org/vmcas/vmcas.htm

Dit is inderdaad een hele dure studie, eerst 2-4 jaar op "undergraduate" niveau gevolgd door 4 jaar veterinary school. Bovendien is er veel concurrentie om aangenomen te worden.
#3 - 13-01-2010, 03:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15