Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

telefoon kopen in Amerika

Discussie gestart

Mandy1982

Hallo allemaal,

nog 3 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar Amerika!!
Ik zou heel graag een telefoon daar willen kopen omdat ik ben uitgekeken op deze telefoon.
Graag zou ik de Motorola V3i RAZR Dolce en Gabbana willen kopen (een wat ouder toestel, maar vind hem supermooi).

Nu heb ik hier ooit ergens iemand een reactie zien neerzetten met een link naar een website van een electronicawinkel in Amerika.
Maar ik kan die link met geen mogelijkheid meer vinden. Zou niet meer weten waar deze tussen stond.

Kan iemand mij hiermee helpen??

Groetjes en alvast bedankt!  :afro:
#1 - 08-06-2008, 11:43 uur

Anouk

Die telefoon heb ik gisteren toevallig nog bij de Media Markt hier gezien, maar wel prijzig! Over de 700 euri's!!

Hopelijk voor jou is ie wat goedkoper in de States, maar goed, dan moet je hem wel laten "ombouwen" en unlocken ofzo.. Succes ;)
#2 - 08-06-2008, 13:33 uur

Mandy1982

Die telefoon heb ik gisteren toevallig nog bij de Media Markt hier gezien, maar wel prijzig! Over de 700 euri's!!

Hopelijk voor jou is ie wat goedkoper in de States, maar goed, dan moet je hem wel laten "ombouwen" en unlocken ofzo.. Succes ;)

700 euro??? Jeetje mina wat een geld. De normale versie daarvan is al te koop voor 170 euro, dus 700 lijkt me wel wat sterk, maar misschien vergis ik mij daarin hoor.
#3 - 08-06-2008, 19:34 uur

wim put

Hallo,
Ik heb een Motorola gekocht voor 100 dollar!! Met alles erop eraan, was wel in de aanbieding. Je moet ginder gewoon rondkijken.
Wim
#4 - 12-06-2008, 22:31 uur
usa.eigenstart.nl

BbimmerR


leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15