Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Terug naar Amerika

Discussie gestart

Yvonne 2

 8)              Hallo allemaal
Omdat mijn man (John) hier dus GEEN baan krijgt gaan we terug naar  Amerika (FL) ikzelf ben ook heelaas werkloos en vind dus ook GEEN baan.
John gaat medio sept./okt. terug en ik wil later gaan.
Ik heb een dochter van bijna 17 jaar en die wil de ene keer wel mee en de andere keer niet.
Ze is bang dat ze haar vader (ben gescheiden) en haar oudere zus (23) heel erg zal gaan missen.
Nu wil ik haar graag in contact brengen met kinderen van haar leeftijd die in Amerika wonen om ervaringen uit te wisselen.
Hoe is het leven in Amerika,missen ze Nederland heel erg,hebben ze nog fam.hier wonen en hoe gaan ze daar mee om,enz.
Wie kan me helpen om haar in contact te brengen met leeftijgenootjes??

Alvast HEEL ERG BEDANKT. :) :D

               Groetjes Yvonne en John
#1 - 30-07-2005, 08:43 uur

Dusza

Yvonne, ik neem aan dat je al over Skype en webcams gesproken hebt met haar?
Wij hebben onze zoon gezegd dat hij een afscheidsfeestje mag geven, en dat hij aan zijn beste vrienden een webcam mag geven als deze er nog geen hebben. Ook mogen ze tijdens de vakanties steeds komen logeren.
(onze zoon zit wel nog maar in het 1ste middelbaar)
#2 - 30-07-2005, 22:47 uur

Yvonne 2

 8)                Hoi Dusza

Dank je wel voor je reactie,en ja ik heb haar al verteld over Skype en webcams.
Maar haar grootste probleem is dat ze haar vader en zus hier laat en dus niet zo vaak meer ziet.
Het ook is haar laatste jaar hier op school en ze wil dus niet naar een andere school en dan ook nog in een ander land.
Terwijl een aantal van haar vriendinnen zeggen dat ze die kans moet pakken omdat niet iedereen de kans krijgt om naar Amerika te gaan.
Je ziet,het blijft moeilijk voor haar en dat kan ik best begrijpen.
                           Groetjes Yvonne  ;)
#3 - 31-07-2005, 08:11 uur

Dusza

Yvonne, is het geen optie om haar haar laatste jaar hier nog uit te laten doen? Dan kan ze nog na afloop van dat jaar overkomen.
Heb je al eens gehoord op welk niveau ze zou afstuderen als ze nu van Nederland naar Amerika verhuisd, en daar plots naar de high school moet? Misschien is het verstandiger om ginder gewoon dat laatste jaar over te doen,of om een vervolgopleiding te volgen?
Als je je dochter voor haar 21ste over laat komen, dan is er geen probleem.
#4 - 31-07-2005, 08:20 uur

Yvonne 2

Hoe bedoel je hier?(Nederland of Amerika?)Ze wilt in de kinderopvang gaan werken die opleiding doet ze hier ook.Ze gaat het laatste jaar een leerwerktraject doen.Ik moet nog uitzoeken hoe dat in Amerika gaat of ze daar ook deze opleiding hebben en of ze daar ook een leerwerktraject hebben zoals hier.Ik probeer haar in contact te brengen met leeftijdgenootjes die al in Amerika wonen en naar school gaan maar weet niet waar te zoeken.
                            Groetjes yvonne
#5 - 31-07-2005, 08:40 uur

Dusza

Met 'hier' bedoel ik NEderland, want dat is waar jij voorlopig nog woont.

Van dat soort opleidingen ken ik niets, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Als een bijna 17-jarige contact zoekt met leeftijdsgenoten, doen ze dat dan niet via MSN of via chatrooms of zo? Dacht dat je ook op yahoo van die 'internationale' contacten hebt.
En heeft Nederland geen organisatie die de belangen van NEderlanders in het buitenland behartigd? Misschien kunnen zij je in contact brengen met Nederlandse jongeren die reeds in Amerika wonen?
In België hebben wij zoiets als Radio Vlaanderen Internationaal. http://www.rvi.be/rvi_master/homepage/rvi_homepage/index.shtml  Je kan daar 'zoekertjes' posten (niet dat daar veel reactie op komt, maar ja, één reactie helpt je misschien al op weg.
#6 - 31-07-2005, 09:53 uur

Chiefram

Misschien is dit ook een optie:

http://www.lookingforfriends.nu/

#7 - 31-07-2005, 16:58 uur

Nicole

Ik heb de lookingforfriends link net geprobeerd  :-\ waarschijnlijk is deze site vrij nieuw (ik ben nr 91) en het resultaat is teleurstellend  :'( wereldwijd was ik de enige online. Er zijn een aantal mensen geregistreerd in New York maar verder is het weinig. Sorry Chiefram het leek me een leuke tip.  Yvonne, veel succes gewenst.
#8 - 31-07-2005, 21:06 uur
Everything is bigger in Texas!

Chiefram

Die site is ook nieuw. Jez en ik zetten hem net deze week online...

<Geintje> hahaha...

Ja, iedereen moet zich nog melden daar als het helemaal nieuw is. Ik moet mijn zoon ook nog aanmelden. Maar het is een begin...

...toch?

 ;) ;D

PS Zouden al die 91 aangemelde personen allemaal lid van dit forum zijn?

#9 - 31-07-2005, 22:31 uur
« Laatst bewerkt op: 31-07-2005, 22:31 uur door Chiefram »

Nicole

Logisch dat zo'n site tijd nodig heeft om leden te krijgen, maar als je verwacht hier de vrienden voor het uitzoeken te hebben  ;) is het toch wat teleurstellend. Ik wacht rustig af er komen vast meer mensen bij  ;D
#10 - 31-07-2005, 22:48 uur
Everything is bigger in Texas!

Yvonne 2

 ::)          Hallo allemaal,
Sorry dat ik nog geen reactie's terug heb geschreven maar ben de afgelopen dagen niet op de comp. geweest te "druk". ;D
Allemaal bedankt voor de reactie's ik ga alles na en kijk wel of ik iets kan vinden om Laura in contact te brengen met leeftijdgenootjes.
De site lookingforgirlfrinds heeft niets opgeleverd (heelaas) maar we geven de moed niet op en gaan rustig verder met zoeken.
                           :-* Yvonne
#11 - 02-08-2005, 20:00 uur

visuar

Chief kan je Laura en Shay niet in contact brengen? Zoveel verschillen ze toch niet kwa leeftijd?
#12 - 03-08-2005, 14:11 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Chief kan je Laura en Shay niet in contact brengen? Zoveel verschillen ze toch niet kwa leeftijd?

Yvonne en ik hebben al email kontakt hierover en we zijn er mee bezig. Shay zou haar toevoegen op MSN, misschien is dat al gebeurd, maar hij werkt soms 12 uur of meer per dag... Dus het kan even duren...

Wacht, hij staat onder de douche, ik zal het gelijk even vragen...

Zijn antwoord: "Ja, hij heeft ze al toegevoegd, maar door zijn werk heeft hij nog niet met haar gesproken tot nu toe".

En hij gaat zo weer naar zijn werk...  ???
#13 - 03-08-2005, 15:57 uur

visuar

Al dat werk ook ;)
#14 - 03-08-2005, 19:33 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Nou! persoonlijk heb ik niks tegen werken, maar het kost wel veel vrije tijd hoor!
#15 - 03-08-2005, 20:38 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15