Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Thuiswerk methode`s

Discussie gestart

thode

Hallo

Ik heb een paar vragen? ???
Op internet(amerikaans) zie je veel mogelijkheden om thuis te werken.
Heeft iemand ervaring hiermee?Is het wel waar?Is het gewoon geld klopperij?En weet iemand wel waar ik terecht kan voor zulke mogelijkheden.Het zij dure tijden en ik wil graag wat bijwerken via de internet of misschien zelfs full-time .Surf naar deze pagina http://www.wwf.com/ en klick op Business Opportunities voor voorbeelden van wat ik bedoel.

Alvast bedank voor alle tips en info.

Groetjes. ;D

Vladimir thode
#1 - 11-01-2004, 22:57 uur

Kasj

i don't know man...it seems that the webmasters of these programms make all the money by selling you the idea for a certain amount...

I never tried ordering one of these programms although I would if I knew it would work..
#2 - 14-01-2004, 09:28 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

PetraVS

Er wordt hier (VS) heel erg gewaarschuwd tegen die "work at home, make tons of money" dingen.
Sommige mensen zullen er best wat mee verdienen, maar je moet eerst een heel stel produkten inslaan en het schijnt allemaal lang niet zo makkelijk als voorgespiegeld.
Ik ben een blauwe maandag Avon consulente geweest, nou ik was mijn eigen beste klant  ;D en er was vreselijk veel papierwerk en gedoe bij gemoeid.
#3 - 14-01-2004, 13:18 uur

thode

Nieuw!
Hi  ;)

First of all, iedereen thanks 4 your info.
Dat was me ook opgevallen.Eerst een mooie verhaal en daarna moet je gelijk bestellen.
Dan gaan we maar via de OUDERWETSE manier te werk."overtime"

Greetings ;D

B.T.W. nice gif Kajim,peace  :o

Vladimir
#4 - 15-01-2004, 14:06 uur
« Laatst bewerkt op: 15-01-2004, 14:09 uur door thode »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15