Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Toch schokkend nieuws

Discussie gestart

MissFluffy

Toen ik vanmorgend de krantenkoppen doorleesde , werd men aandacht meteen getrokken door volgend bericht
"Dubbele zelfmoord na mislukte American Dream" en niet veel later zou ik ook meteen zien dat het gaat over oude leden hierop forum die enkele jaren terug naar Arizona zijn verhuisd om daar een motel te starten .Herkende ze meteen van de foto .
Zeer triest dat zoiets op zo'n manier moet eindigen en je geen andere uitweg meer ziet !

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1728260/2013/10/24/Dubbele-zelfmoord-na-mislukte-American-dream.dhtml

Hier zie je hun aanmelding toentertijd op het forum

http://forum.verenigdestaten.info/index.php/topic,11540.0.html

#1 - 24-10-2013, 08:41 uur

Hans B

Ik ben sprakeloos.
Ik heb nog enkele malen contact met hen gehad in Arizona.
Verschrikkelijk.
#2 - 24-10-2013, 09:10 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Wow, dit is echt schokkend, zeker om te lezen dat zij niet op hetzelfde continent waren toen ze uit het leven stapten.
Ongelooflijk.

Pieter
#3 - 24-10-2013, 12:52 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Yessica

Ik ben er inderdaad van in shock. Alain en Sandra zijn heel goede vrienden van ons geworden, zeker vanaf het moment dat we vlakbij woonden en regelmatig bij elkaar op visite gingen.
Alain haatte België, hij vond het fantastisch in Amerika te wonen en wilde nooit meer terug naar dat "communistische apeland".  Sandra daarentegen had regelmatig last van heimwee, ze had het niet zo naar haar zin. Regelmatig pakte ze het vliegtuig terug naar België, om dan na een aantal maanden toch weer terug te komen. Dit heeft zich een aantal malen herhaald. Als ze hier was, miste ze België, als ze in België was miste ze Alain. In mei kwam ze weer terug en wilde alles eraan doen het te laten slagen. Toch vertrok ze weer in augustus.

Afgelopen maandag hoorde ik dat Sandra besloten had uit het leven te stappen. Ik hoorde het niet van Alain zelf en ben hem meteen gaan bellen om te laten weten dat we voor hem klaar stonden en dat we met alles wilden helpen. Ik kreeg hem maar niet te pakken. Achteraf bleek dat toen ik het nieuws vernam, Alain zelf ook al had besloten er een einde aan te maken. Ik voel me erg schuldig dat ik er niet op tijd was. Ik mis hem ook, want Alain was een ontzettend joviale, lieve man die altijd voor iedereen klaar stond.

Ik kan het nog steeds niet geloven, we hadden afgelopen week nog intensief contact. Het is echt verschrikkelijk.
#4 - 24-10-2013, 16:41 uur



MiamiHeat

Wat een verschrikkelijk nieuws! De American Dream die een Nightmare is geworden. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en hun vrienden/kennissen.
#5 - 24-10-2013, 17:36 uur

Old Faithful

Zo komt het wel heel dichtbij Yessica. Voel je niet schuldig, het is zijn beslissing geweest en dat had jij waarschijnlijk niet kunnen verhinderen al had je naast hem gewoond.
Ik wens jou en je man veel sterkte.
#6 - 25-10-2013, 00:53 uur
Groet,

Old Faithful

Johan

Yessica zelfs zijn vrienden die er de avond voor zijn dood nog waren konden niets doen! Alain heeft een beslissing genomen waar jij en alle andere vrienden niets aan hebben kunnen doen. Voel je dus zeker niet schuldig maar ben blij voor hem en jezelf dat jullie in ieder geval elkaar een tijd hebben gekend.

Ik leef met alle vrienden, familie en kennissen mee die dit moeten dragen.

Als je naar de reacties kijkt van met name vrienden uit Belgie is dit heel hard aangekomen, iedereen sterkte daarmee!
#7 - 25-10-2013, 03:53 uur

Wop

Alle betrokkene heel veel sterkte..   
#8 - 25-10-2013, 13:22 uur

Freckles49

Wat een vreselijk nieuws ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte voor alle betrokkene.
#9 - 25-10-2013, 15:19 uur

Sus

Tijdje geleden dat ik nog op het forum was,,,en nu lees ik dit,,, :'(
Wij hebben in de zomer van 2012 bij hen overnacht, samen nog wat gedronken buiten op hun terrasje aan het motel. Alain is zelfs nog met ons naar een soort groeve in de buurt gereden om wat te gaan schieten........ dit is echt verschrikkelijk,,,,,,,

sus 
#10 - 02-12-2013, 21:55 uur



Yessica

Ja Sus, zo was Alain, altijd goed voor zijn gasten. Hij heeft dit jaar zijn motel naar nr. 1 gekregen op Tripadvisor. En dat had hij met name te danken aan zijn gastvrijheid. Het is nog steeds moeilijk te bevatten...
#11 - 02-12-2013, 22:42 uur



B-man

Geen woorden voor... :'(
#12 - 03-12-2013, 00:37 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Yessica

Dit artikel maakt een einde aan alle speculaties. Ik had niet verwacht dat dit in de openbaarheid zou komen, maar het is wellicht beter dan dat mensen dit lezen dan dat er verhalen de wereld in worden geholpen.

http://www.plattevelde.be/page/arizona
#13 - 12-12-2013, 03:08 uur



Wop

Heftig verhaal hoor......
#14 - 12-12-2013, 08:01 uur

Old Faithful

Daar word je heel stil van.
#15 - 12-12-2013, 10:44 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15