Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trouwen in Vegas onder huwelijkse voorwaarden

Discussie gestart

Dirc

Zoals reeds vermeld in mijn topic gaan wij volgend jaar trouwen met vrienden (nee niet met elkaar, zij gaan trouwen en wij gaan trouwen  ;D).
Nu willen onze vrienden onder huwelijkse voorwaarden trouwens omdat een van beide een eigen bedrijf heeft.

Heeft iemand hier ervaring in? Wanneer laat je wat en waar opstellen?
#1 - 09-01-2012, 15:52 uur

Yessica

Volgens mij gaat dat hetzelfde als wanneer je gaat trouwen in Nederland: je geeft vooraf bij de notaris aan hoe je de huwelijkse voorwaarden wil zien en als het huwelijk (voltrokken in het buitenland) in Nederland wordt ingeschreven, worden die voorwaarden daar aangehangen. Er moet dus wel iets gedaan worden, want anders wordt het standaard gemeenschap van goederen. Ik dacht wel dat de notaris dat voor je moet doen. Gewoon eens een notaris bellen, die weten dat vast wel.
#2 - 09-01-2012, 16:22 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15